Bezpośrednie spotkania handlowe pozwalają na integrację wystawców oraz odwiedzających, co zawsze było główną ideą targów. Zeszłoroczna edycja online okazała się sukcesem i pokazała, że razem można pokonać wszelkie przeciwności losu oraz niesprzyjające okoliczności, a w zgranym zespole tkwi siła. To właśnie dzięki niej, pomimo trwającej epidemii, organizatorom udało się stworzyć warunki do nawiązania kontaktów handlowych.
Rok 2022 jest nowym otwarciem dla branży spożywczej – wszyscy wracają bogatsi o nowe doświadczenia i gotowi na spotkania z przedstawicielami handlu, managerami, dyrektorami sprzedaży i ekspertami rynku. Wydarzenie po raz kolejny zostało objęte patronatem honorowym Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także licznymi patronatami mediów ogólnopolskich, branżowych oraz wiodących instytucji, w tym patronatem portalu Biotechnologia.pl.
Poznajmy się
Nie bez powodu mówi się, że życie jest po to, aby rozmawiać. Wymiana doświadczeń to klucz do rozpoczęcia owocnej współpracy. Spotkanie twarzą w twarz przenosi konwersacje na inny, wyższy poziom. Targi WorldFood Poland to nie tylko przestrzeń do rozmowy, lecz także kreowania wizerunku własnej marki, promocji produktów, pozyskiwania kontrahentów i poznawania najnowszych rozwiązań w sektorze spożywczym.
Targi WorldFood Poland to przede wszystkim wydarzenie, podczas którego rodzą się nowe relacje biznesowe. Hale, w których prezentowane będą stoiska polskich i zagranicznych firm, pawilony narodowe m.in. Sri Lanki, Tajlandii, Grecji, Korei i Ukrainy oraz kluczowego partnera targów – pawilon Bellavita i Iberica z włoskimi i hiszpańskimi produktami – to miejsca degustacji wyrobów spożywczych o różnych i ciekawych smakach. Będzie można zapoznać się z licznymi produktami z takich kategorii jak: produkty spożywcze i napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, alkohole, napoje bezalkoholowe, nabiał, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, żywność funkcjonalna, ryby i owoce morza, owoce i warzywa, mięso i drób, kawa i herbata, mrożonki, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla przemysłu spożywczego.
Przygotowany został także bogaty program konferencyjny dla wszystkich tych, którzy cenią sobie zdobywanie wiedzy i nieustanny rozwój, a w nim m.in.:
- o czynnikach kształtujących obecnie sytuację w branży rolno-spożywczej w Polsce;
- jak zapewnić bezpieczeństwo żywnościowe;
- o kulturze bezpieczeństwa żywności;
- o ochronie swojej własności intelektualnej na rynku spożywczym;
- jaka przyszłość czeka branżę spożywczą;
- jakie są szanse na rynku e-commerce dla marek spożywczych;
- o rozwoju systemu żywności funkcjonalnej i dietetyki spersonalizowanej w Polsce;
- jakie są trendy konsumenckie w 2022 r.;
- jak wyglądał polski rynek żywności ekologicznej w 2021 r. i jakie ma perspektwy;
- jakie są kluczowe regulacje prawne dotyczące żywności i suplementów diety.
Idzie nowe
Agnieszka Szpaderska, dyrektor Targów WorldFood Poland, zapowiada nowości, które pojawią się na targach i których nie można przeoczyć: – Zachęcam do odwiedzenia stoisk naszych wystawców, gdzie będzie wiele nowych i innowacyjnych produktów, często jeszcze nieobecnych na polskim rynku, takich jak: mleko wielbłądzie, chipsy z dorsza czy rum prosto z Kuby. Pierwszego dnia targów, tj. 5 kwietnia o godz. 17.00, zostanie także rozstrzygnięty Konkurs o Złoty Medal oraz wręczenie nagród zwycięzcom, dlatego tym bardziej zachęcam do uczestnictwa w tym wyjątkowym wydarzeniu, aby na żywo poznać produkty zmieniające branżę spożywczą.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i działasz w sektorze spożywczym, odwiedź nas już 5 kwietnia br. w hali EXPO XXI Warszawa.
KOMENTARZE