Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
NutraFood Poland – pierwsze biznesowe targi suplementów diety i żywności funkcjonalnej w Polsce
NutraFood Poland – pierwsze biznesowe targi suplementów diety i żywności funkcjonalnej w Po

NutraFood Poland Virtual Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla branży suplementów diety, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty na wirtualnym stoisku. 

 

 

 

Specjalnie do tego przygotowana platforma umożliwia zorganizowanie spotkań online dla osób związanych z branżą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa w ramach wybranych indywidualnych lub grupowych rozmów, umawianych po akceptacji obu stron. Nie zabraknie także licznych paneli dyskusyjnych oraz prelekcji w formie online, która są nieodłącznym elementem targów NutraFood Poland. Targi NutraFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone nutraceutykom, suplementom diety, żywności i napojom funkcjonalnym – od produkcji i przetwórstwa, aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż.

 

Polski sektor suplementów diety podczas NutraFood Poland

Sektor nutraceutyków oraz suplementów diety to wciąż dynamicznie rozwijający się obszar produktów w Polsce, którego wartość wzrasta każdego roku. Rozwój tego sektora wspierany jest przez obecnie panujący trend zdrowego trybu życia. Suplementy i odżywki dostępne są już nie tylko w aptekach, ale także w dużych sieciach handlowych, specjalistycznych sklepach stacjonarnych, online czy w klubach fitness. Targi NutraFood dają możliwość bezpośredniego kontaktu z producentami, przetwórcami, przedstawicielami handlu i dystrybucji związanymi z nutraceutykami, suplementami diety, żywnością i napojami funkcjonalnymi. Na targach prezentowane są również naturalne surowce i dodatki do produkcji suplementów diety.

 

Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów

Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu NutraFood Poland umożliwia poznanie potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji – wszystko w 3 dni!

 

3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji

Targi NutraFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje świetną okazję do networkingu. Strategicznym partnerem NutraFood Poland są targi WorldFood Poland – najważniejsze wydarzenie branży spożywczej – od produkcji, aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Połączenie obu wydarzeń gwarantuje dostęp do idealnego grona odbiorców, a zarazem jest wspaniałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy pod okiem specjalistów z branży. Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży, jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach: e-mail: virtual@worldfood.pl, www.nutrafood.pl.

KOMENTARZE
news

<Maj 2024>

pnwtśrczptsbnd
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Newsletter