Specjalnie do tego przygotowana platforma umożliwia zorganizowanie spotkań online dla osób związanych z branżą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa w ramach wybranych indywidualnych lub grupowych rozmów, umawianych po akceptacji obu stron. Nie zabraknie także licznych paneli dyskusyjnych oraz prelekcji w formie online, która są nieodłącznym elementem targów NutraFood Poland. Targi NutraFood Poland to najważniejsze biznesowe targi w Polsce poświęcone nutraceutykom, suplementom diety, żywności i napojom funkcjonalnym – od produkcji i przetwórstwa, aż po wyrób końcowy, jego dystrybucję i sprzedaż.
Polski sektor suplementów diety podczas NutraFood Poland
Sektor nutraceutyków oraz suplementów diety to wciąż dynamicznie rozwijający się obszar produktów w Polsce, którego wartość wzrasta każdego roku. Rozwój tego sektora wspierany jest przez obecnie panujący trend zdrowego trybu życia. Suplementy i odżywki dostępne są już nie tylko w aptekach, ale także w dużych sieciach handlowych, specjalistycznych sklepach stacjonarnych, online czy w klubach fitness. Targi NutraFood dają możliwość bezpośredniego kontaktu z producentami, przetwórcami, przedstawicielami handlu i dystrybucji związanymi z nutraceutykami, suplementami diety, żywnością i napojami funkcjonalnymi. Na targach prezentowane są również naturalne surowce i dodatki do produkcji suplementów diety.
Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów
Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu NutraFood Poland umożliwia poznanie potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji – wszystko w 3 dni!
3 dni networkingu, branżowych spotkań, dyskusji i konferencji
Targi NutraFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, właścicieli, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji z branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta, co daje świetną okazję do networkingu. Strategicznym partnerem NutraFood Poland są targi WorldFood Poland – najważniejsze wydarzenie branży spożywczej – od produkcji, aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Połączenie obu wydarzeń gwarantuje dostęp do idealnego grona odbiorców, a zarazem jest wspaniałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy pod okiem specjalistów z branży. Podczas targów WorldFood organizowane są liczne debaty, panele i konferencje, poruszające najciekawsze zagadnienia dotyczące branży, jej rozwoju, przyszłości i problemów. Omawiane przez znanych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i ambasad, gwarantują najwyższy poziom merytoryczny.
Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach: e-mail: virtual@worldfood.pl, www.nutrafood.pl.
KOMENTARZE