aptek funkcjonują głównie na zasadzie własności lub franczyzy. W Polsce zbudowaliśmy unikalny model - programy partnerskie koordynowane przez największych dystrybutorów. Ponieważ konsolidacja aptek jest korzystna dla pacjentów, dlatego większość aptekarzy już zauważyła potrzebę łączenia się lokalnie w mini sieci lub w skali ogólnopolskiej, wchodząc do programu partnerskiego hurtowni. PGF koordynuje największy w Polsce projekt dla 1 600 placówek. Wchodząc do programu "APTEKI dbam o zdrowie" placówka zaczyna korzystać z siły ogólnopolskiej marki. Klienci lubią zaopatrywać się w znanych i rozpoznawalnych miejscach, co w przypadku leków jest szczególnie ważne. Markowe apteki kojarzą się z najwyższą jakością i bezpieczeństwem. Rozpoznawal-ność rodzi dodatkowe zaufanie i przyzwyczajenie do pewnych standardów obsługi, także w zakresie rozlokowania produktów oraz oczekiwań wobec personelu. Podsumowując - dzięki konsolidacji grupy zakupowe mogą efektywniej działać i oferować tańsze leki, a to przekłada się na wzrost obrotów apteki i liczby pacjentów.
Konsolidacja rynku leków
Konsolidacja części hurtowej rynku leków rozpoczęła się w 1998 roku. PGF jako pierwsza firma z branży wykorzystała środki pozyskane z wejścia na giełdę, aby kupować po jednej, najlepszej spółce z każdego regionu.
aptek funkcjonują głównie na zasadzie własności lub franczyzy. W Polsce zbudowaliśmy unikalny model - programy partnerskie koordynowane przez największych dystrybutorów. Ponieważ konsolidacja aptek jest korzystna dla pacjentów, dlatego większość aptekarzy już zauważyła potrzebę łączenia się lokalnie w mini sieci lub w skali ogólnopolskiej, wchodząc do programu partnerskiego hurtowni. PGF koordynuje największy w Polsce projekt dla 1 600 placówek. Wchodząc do programu "APTEKI dbam o zdrowie" placówka zaczyna korzystać z siły ogólnopolskiej marki. Klienci lubią zaopatrywać się w znanych i rozpoznawalnych miejscach, co w przypadku leków jest szczególnie ważne. Markowe apteki kojarzą się z najwyższą jakością i bezpieczeństwem. Rozpoznawal-ność rodzi dodatkowe zaufanie i przyzwyczajenie do pewnych standardów obsługi, także w zakresie rozlokowania produktów oraz oczekiwań wobec personelu. Podsumowując - dzięki konsolidacji grupy zakupowe mogą efektywniej działać i oferować tańsze leki, a to przekłada się na wzrost obrotów apteki i liczby pacjentów.
KOMENTARZE