„Wielomiesięczne postępowanie przetargowe pozwoliło nam wybrać najlepszych partnerów. Jestem przekonany, że w tym zespole będziemy mogli zapewnić pacjentom poprawę dostępności naszych produktów" - zapewnia Jerzy Garlicki, prezes AstryZeneca.
Przypomnijmy, że do ostatniego etapu przetargu obok Torfarmu, PGF i Prospera zakwalifikował się również kielecki Farmacol. Ostatecznie jednak nie spełnił kryteriów stawianych przez producenta farmaceutyków.
Jak zapewnia AstraZeneca, nowy model sprzedaży zostanie uruchomiony za około pół roku. Obecnie trwają bowiem prace nad integracją systemów informatycznych dystrybutorów i producenta farmaceutyków.
„Czeka nas również testowanie nowego modelu. Przed uruchomieniem Systemu Sprzedaży Bezpośredniej na początku 2009 r., musimy mieć gwarancję, że pacjenci będą mieli stały dostęp do naszych leków” – mówi Ewa Strzelczyk, koordynator projektu w AstraZeneca Pharma Poland.
AstraZeneca specjalizuje się w produkcji leków stosowanych w onkologii, pulmonologii, gastroenterologii, kardiologii, psychiatrii, anestezjologii i antybiotykoterapii.
www.pulsmedycyny.com.p
KOMENTARZE