Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Konferencja "Marketing Technologiczny - Marketing Terytorialny"
05.04.2007
11-12 kwietnia 2007r. w Łodzi odbędzie się konferencja.
Jej celem jest pokazanie i przedyskutowanie różnego rodzaju związków między koncepcjami marketingu technologicznego nastawionego na rozwój regionalny oparty na wiedzy, a komercjalizacją technologii powstających w sektorze publicznym i prywatnym.

Organizatorzy oczekują, iż w ramach konferencji będą prezentowane i dyskutowane m.in. zagadnienia: aspekty marketingu technologii i marketingu terytorialnego a rozwój przedsiębiorczości innowacyjnej.

Drugiego dnia konferencji, w którym prezentowana będzie „Inicjatywa Technologiczna” - IniTech ((przedsięwzięcie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na realizację którego w roku 2007 przeznaczono kwotę 300 mln zł z budżetu państwa na dofinansowanie wspólnych innowacyjnych projektów przedsiębiorców i środowiska akademickiego, opartych na polskim potencjale intelektualnym).

Warsztaty:
Również w drugim dniu zorganizowane będą warsztaty „Przygotowanie do wdrożenia przedsięwzięć innowacyjnych - z elementami finansowania”, skierowane do przedsiębiorstw zainteresowanych komercjalizacją i transferem technologii oraz do ośrodków pomagających w komercjalizacji technologii. Warsztaty szkoleniowe są bezpłatne, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy na warsztaty: icul_conf@uni.lodz.pl.

Miejsce Konferencji:
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego,
ul. J. Matejki 22/26,
Łódź


Konferencja organizowana jest pod patronatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Hasło przewodnie konferencji brzmi: „Wyzwania dla rozwoju wiedzy”.

KOMENTARZE
Newsletter