Liczba miejsc ograniczona
Miejsce: Łódź, Novotel Łódź Centrum, Piłsudskiego 11A
Termin: 26 lutego 2019
Czas trwania: 09.00-17.00 (1 dzień)
*godziny mogą lekko ulec zmianie.
Cena: 800-970 zł netto/osoba
*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 25 marca 2019
*850 zł netto/osoba cena przy rejestracji po 25 marca 2019
*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 15 kwietnia 2019
*970 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 1 maja 2019
Cel szkolenia:
- współpraca z sieciami handlowymi w Polsce
- kryteria doboru VENDORA (dostawcy)
- tworzenie oferty handlowej
- wytłumaczenie podstawowych pojęć: cena SRP, cena net-net-net, marża, narzut, sellout, in-out
- analiza umów handlowych
- warsztaty
Adresaci szkolenia:
Wszyscy, którzy chcą wprowadzić swój produkt do sieci handlowych
- pracownicy firm produkcyjnych/dystrybucyjnych
- pracownicy działów handlowych, marketingu
- kadra zarządzająca
Prelegent:
Tomasz Szacoń, RetailPoland
W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Handlowego spółki Barelpoland - właściciela marek Kiano, Cavion, Barel. Kierując zespołem wprowadził te marki do wszystkich polskich sieci handlowych. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.
Program szkolenia:
Część I. |
Jak nie przegrać na starcie?
• kryteria doboru VENDORA (dostawcy) • Sp z o.o. czy działalność gospodarcza
• analiza ryzyka • udział produktu w rynku • quality manager`owie
Współpracuj zamiast handlować
• różnica między współpracą a zwykłym handlem • wsparcie SELLOUT
Część II. |
Format oferty - jak powinna być skonstruowana
• PDF czy EXCEL? • co powinna zawierać oferta?
• co źle świadczy o firmie? (czego unikać)
Jaką cenę zasugerować
• ile dać marży/narzutu • co to jest: "cena SRP"
• co to jest cena: net-net-net • czym różni się marża od narzutu
• opłaty półkowe – retro bonus
Jak przygotować ofertę IN-OUT
• na przykładzie Stokrotki
Jak przygotować ofertę OPE
• na przykładzie ROSSMANN
Część III. |
Co zawiera umowa z siecią
• do czego się zobowiązujemy • Analiza kilku draftów umów
• Jak negocjować umowę ?
Zwroty towaru – na co się godzić?
Treść zaproszenia do współpracy
• Cold calling
Wsparcie SELLOUT
Znaczenie opakowania zbiorczego
• na przykładzie Biedronka
Część IV. |
Warsztaty
• Badanie rynku Tradewatch, Webranking • Formuowanie zapytania e-mail
• Wypełnianie oferty exel •Telefon do kupca
Cena szkolenia:
Cena: 800-970 zł netto/osoba
*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 25 marca
*850 zł netto/osoba cena przy rejestracji po 25 marca 2019
*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 15 kwietnia 2019
*970 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 1 maja 2019
UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy,
10% rabatu dla studentów
Cena szkolenia obejmuje:
- wykłady
- materiały dydaktyczne w formie papierowej
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat
Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.
KONTAKT Kaja Bernasińska e-mail: kaja.bernasinska@biotechnologia.pl
|