Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Roche zaprasza studentów i absolwentów do zmierzenia się z wyzwaniami przyszłości
Jakie trendy będą obowiązywać na rynku pracy w XXI wieku? Jak przeprowadzić kampanię społeczną, której celem będzie podkreślenie znaczenia rozmowy pacjenta z lekarzem dla skuteczności terapii? Jak ograniczyć wytwarzania odpadów i zaszczepić ideę „zero waste” w dużej firmie? Jak zachęcić w innowacyjny sposób pracowników w realizację misji firmy? To wyzwania, które stawia przed studentami i absolwentami konkurs „Spójrz inaczej. Zbadaj możliwości” organizowany przez Roche Polska. Jego celem jest inspiracja i usprawnienie działań firmy w obszarze CSR.

 

Niewykluczone, że najciekawsze pomysły zostaną wdrożone w polskim oddziale Roche. Konkursowe prace mogą być zgłaszane w formie tekstu, prezentacji multimedialnej, krótkiego filmu lub grafiki. Termin składania prac mija 30 kwietnia. Autorzy czterech najlepszych prac zostaną nagrodzeni innowacyjnymi i wartościowymi nagrodami.

– Zapraszamy do odpowiedzi na wybrane wyzwanie współczesnego świata z zakresu przyszłości pracy, idei zero waste i uważności. Wierzymy, że każdy może w ten sposób kontrybuować do społecznej odpowiedzialności biznesu. W ramach nagrody oferujemy kolejne inspirujące doświadczenia: warsztat ze zwinnych metod pracy, spotkanie z ekspertem i udział w konferencji TEDex Warsaw. Więcej informacji na temat konkursu znajduje się na naszej stronie – powiedziała Katarzyna Thiem, HR Business Partner w Roche Polska.

Na początku kwietnia eksperci z obszaru zarządzania i zrównoważonego rozwoju docenili aż siedem praktyk zgłoszonych przez Roche Polska. Znalazły się one w opublikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki”. Roche Polska zostało docenione w obszarach: prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, uczciwe praktyki operacyjne oraz zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. Organizowany obecnie konkurs ma na celu dalsze usprawnienie działań Roche w obszarze CSR i pokazanie, że każdy może mieć wpływ na społeczną odpowiedzialność biznesu.

 

Źródło: biznes.newseria.pl

KOMENTARZE
Newsletter