Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Ponad 120 ekspertów z całego świata wystąpi na Business Insider TRENDS FESTIVAL

2 i 3 października odbędzie się Business Insider TRENDS FESTIVAL, międzynarodowa konferencja, na której będą omawiane trendy na globalnym rynku. W trakcie wydarzenia światowej klasy eksperci odpowiedzą, jak zmienia się współczesny świat finansów, mediów, nowych technologii, medycyny i zdrowia oraz czym będzie żył świat w kolejnych latach. Ponad 120 speakerów wystąpi na 4 scenach tematycznych: Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz Media i Marketing. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Business Insider Polska.

 

Business Insider TRENDS FESTIVAL prezentuje szczegółową agendę wydarzenia. Pod tym adresem można znaleźć tematy prezentacji, sylwetki prelegentów, a także podział na cztery sceny tematyczne wydarzenia. Pierwsza scena będzie poświęcona zagadnieniom z obszaru Global Economy, druga – Life Science, trzecia – Business 4.0 i czwarta – Media i Marketing. Na każdej nich zaplanowano wystąpienia zaproszonych gości, debaty, a także warsztaty i bloki tematyczne.

Wśród gwiazd obecnych na konferencji jest Henry Blodget, założyciel Business Insider, który swoją prezentacją otworzy pierwszy dzień Business Insider TRENDS FESTIVAL, a także Hannes Schmid, milioner, fotograf i filantrop, założyciel organizacji Smiling Gecko. Drugi dzień Business Insider TRENDS FESTIVAL otworzy Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks oraz Taavi Kotka, pierwszy minister odpowiedzialny za transformację cyfrową w Estonii. Drugiego dnia wydarzenia wystąpi także Pascal Kaufman, neurobiolog i ekspert od sztucznej inteligencji oraz Mark T. Hoffmann, kryminolog i psycholog biznesu.

Ważną częścią sceny Global Economy jest blok tematyczny poświęcony Chinom. Poprowadzą go Jacob Lovén i Tom Xiong, producenci z Den Digitala Draken – największego w Skandynawii podcastu poświęconego nowinkom technologicznym prosto z Chin oraz jednego z większych anglojęzycznych podcastów poświęconych tej samej tematyce. Prowadzący na przykładach zaprezentują, w jaki sposób innowacje z Azji, głównie z Chin, zmieniają świat, a także łączą go z większymi trendami zachodzącymi na świecie, w sposób zasadniczy oddziałując na rynki zachodnie. W bloku tematycznym o Chinach wystąpi także Haiwen Chen z firmy Alibaba oraz Tingting Fang z JudyDoll.

Na kolejnej scenie – Life Science – będzie można dowiedzieć się m.in. czym jest VUCA world oraz czemu fińskie określnie „sisu” jest sexy, a także co może wnieść do skutecznego managementu system żywienia piłkarzy stosowany w Borussii Dortmund. Te i inne tematy związane z aktualnymi wyzwaniami i trendami w zarządzaniu będą poruszane przez zaproszonych mówców z Polski i zagranicy. Na Life Science będzie można posłuchać m.in. Igora Bogicevica z Seven Bridges, twórcy rozwiązań IT oraz trendów w biotechnologii, Anny Wójcickiej z Warsaw Genomics oraz Urosa Sikimica z 3Lateral’s oraz Vanessy Oertzen-Hagemann, specjalistki ds. żywienia w Borussii Dortmund FC, a także Roba Blackie z RBDS z wystąpieniem „Effective Communication by Donald Trump – How to Move the World Economy with a Tweet and How to Defend Youself Against It”. W ramach sceny Life Science zostanie poruszony również temat przywództwa w biznesie, który pojawi się w bloku tematycznym Leadership. W Leadership wezmie udział m.in. Ylva M Andersson z May Strategies z prezentacją „Are you ready to take decision in 208 sec.?” oraz John Lynch, który opowie, jak przywódzwo ratuje biznes i zmienia życie.

Na scenie Business 4.0 uczestnicy zobaczą m.in. Ingo Ruebe z BOTLabs, firmy chcącej przywrócić zaufanie i demokratyzację internetu; Sonię Wędrychowicz, liderkę w dziedzinie transformacji cyfrowej z 25-letnim doświadczeniem w Europie, Azji i USA oraz Rafała Kuklińskiego z Amazon Web Service.

Scena Media i Marketing zgromadzi specjalistów marketingu i komunikacji z całego świata. Wystąpią na niej m.in. Lars Silberbauer z MTV (Viacom), który opowie o nowej generacji influencer marketingu; Gerard Crichlow z BBDO, który ma globalne doświadczenie w zakresie public relations, mediów cyfrowych, mediów społecznościowych oraz marki i strategii kulturowej; Dawid Szczepaniak z VML, który przedstawi najgłośniejsze kampanie, kształtujące przyszłość komunikacji o kobietach i do kobiet oraz Michał Rejent i Eliza Minetti (PLNY LALA) z zagadnieniem „Why Women Love to Hate Pink”.

W ramach sceny Media i Marketing zaplanowano blok tematyczny Women Power. Całą scenę Media i Marketing wspiera merytorycznie Impact Day – od lat wydarzenie obowiązkowe w kalendarzu każdego marketera, stwarzające okazję do podniesienia kwalifikacji, wymiany doświadczeń i poznania wybitnych specjalistów z branży marketingowej i mediowej. Blok Women Power, skoncentrowany na kobietach w komunikacji marketingowej, zachęci zebraną publiczność, aby wraz z prelegentami wspólnie przeanalizować wiodące trendy w komunikacji skierowanej do kobiet w Polsce i na świecie. Uczestnicy, bazując na najnowszych badaniach, będą dyskutować, w jaki sposób kształtować swoje strategie, aby docierać do różnorodnych grup konsumentek efektywnie oraz jak budować ich lojalność.

 

InCredibles powered by Sebastian Kulczyk głównym partnerem Business Insider TRENDS FESTIVAL

Sebastian Kulczyk jest inicjatorem programu mentoringowego InCredibles, skierowanego do start-upów z regionu Europy Środkowej i Wschodniej, oferującego dostosowany do indywidualnych potrzeb program ekspercki oraz wsparcie finansowe dla najlepszych projektów. Trzecia edycja programu ruszyła w czerwcu br. Współpraca przy konferencji Business Insider TRENDS FESTIVAL jest jednym z jej kluczowych elementów. Przedstawiciele start-upów biorących udział w tegorocznej akceleracji InCredibles, podczas październikowej konferencji Business Insider Polska, będą mogli skorzystać z dedykowanych, zamkniętych sesji mentoringowych. Na TRENDS FESTIVAL spotka się z nimi m.in. Zev Siegl.

KOMENTARZE
Newsletter