Akcja dotyczy głównego produktu firmy Delia Cosmetics, czyli henny żelowej do brwi i rzęs. Zarówno w sieciowych drogeriach, takich jak Rossmann, Natura, Hebe czy Super-Pharm, jak i tych mniejszych można znaleźć logo fundacji Gajusz na opakowaniach żelu. Organizacja zadeklarowała się przeznaczyć środki na codzienne funkcjonowanie placówki, m.in. na zakup lekarstw, opiekę medyczną i inne bieżące potrzeby małych pacjentów hospicjum. Szukajcie zatem produktów wspartych rysunkiem różowego flaminga oraz napisem: „Kupując ten produkt, wspierasz fundację Gajusz”. Kosmetyki ze specjalnej „linii charytatywnej” możecie kupić także za pośrednictwem strony internetowej.
Na uwagę zasługuje fakt, że Delia Cosmtics to pierwsza w Polsce firma kosmetyczna, która zaoferowała wsparcie organizacji charytatywnej częścią zysków ze sprzedaży swoich produktów. Nie jest to z resztą pierwsza taka inicjatywa firmy – Delia już od kilku lat pomaga nieuleczalnie chorym dzieciom z Gajusza poprzez datki oraz pomoc finansową.
Delia Cosmetics ponadto przekazuje swoje kosmetyki mamom chorych dzieci. Gajusz prowadzi tzw. Kącik Dobrego Człowieka, gdzie wymienia osoby i firmy, które pomagają fundacji. W ów Kąciku czytamy takie oto podziękowania dla Delia: „Za prezenty, dzięki którym Mamy naszych podopiecznych poczuły się jeszcze piękniejsze”.
To dla nas zaszczyt wspierać działalność Gajusza. To fundacja, która mierzy się z najtrudniejszymi problemami, pomagając nieuleczalnie chorym dzieciom, także tym osieroconym – mówi Alina Szmich, współwłaścicielka Delia Cosmetics.
Szukajcie, kupujcie, pomagajcie. Zachęcamy i bardzo mocno wspieramy akcję.
KOMENTARZE