PREVENTHELIA - zaawansowana ochrona skóry przed procesem foto-starzenia - nowy tetrapeptyd firmy Lipotec
14.11.2008
PREVENTHELIA – nowy surowiec firmy Lipotec stworzony do aktywnej ochrony komórek skóry przed pośrednim i bezpośrednim działaniem promieniowania UVA/UVB i związanymi z tym następstwami w postaci procesu foto-starzenia się skóry.
Do procesu foto-starzenia dochodzi w przypadku narażenia skóry na działanie promieniowania UV, które przyczynia się do powstawania w skórze wolnych rodników, powoduje spadek poziomu matrixu zewnątrzkomórkowego, uszkadza strukturę łańcucha DNA, niszczy włókna kolagenu i elastyny. Odzwierciedleniem wewnętrznych uszkodzeń skóry jest jej zewnętrzny wygląd, który dramatycznie ulega pogorszeniu. Skóra w wyniku foto-starzenia staje się wyraźnie cieńsza, jej powierzchnię zostaje pokryta siatką chropowatych zmarszczek, pojawiają się liczne przebarwienia i dochodzi do jej chronicznego odwodnienia.

PREVENTHELIA – efektywnie zapobiega procesowi foto-starzenia się skóry dzięki zapewnieniu wysokiego stopnia ochrony fibroblastów i keratynocytów przed promieniowaniem UV. Mowa tu o ochronie na niespotykaną dotąd skalę, gdyż obecność surowca PREVENTHELIA w w/w komórkach doprowadza do wzrostu ich przeżywalności o 13,000% w stosunku do komórek skóry pozbawionych ochrony ze strony nowego tripeptydu. Dodatkowo obecność PREVENTHELIA w komórkach zapewnia wychwyt wolnych rodników, wysoki poziom ochrony łańcucha DNA komórek skóry i przyczynia się do wzrostu aktywności wewnętrznego systemu naprawczego uszkodzeń DNA aż o 69%!!!

PREVENTHELIA – rekomendowana jest do wszystkich kosmetyków pielęgnacyjnych na dzień, gdzie ochrona przed foto-starzeniem jest wymagana. Dodatkowo surowiec jest szczególnie rekomendowany do linii słonecznych, gdzie ochrona zapewniania przez PREVENTHELIA odgrywać będzie szczególnie istotną rolę.

Bartosz Waliś