Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Prawie 44% mężczyzn mieszkających w Rosji ufa reklamom
29.04.2008
Wybierając kosmetyki 43,6% mężczyzn mieszkających w Rosji ufa reklamom, 70,5% polega na własnym doświadczeniu, 40,3% kieruje się radami znajomych i krewnych. Badania przeprowadziła agencja Tochka Rosta analizując 2007 rok.


W kwestiach finansowych badania wykazały iż, 23,6% mężczyzn w Rosji wydaje na kosmetyki w ciągu miesiąca od 400 do 600 rubli; 21,9% od 600 do 800 rubli. 13% Rosjan deklaruje, że jest  w stanie wydać przez miesiąc na kosmetyki od 800 do 1000 rubli. Około 11% respondentów pozostawia w sklepach kosmetycznych 200 rubli.
Najczęściej mężczyźni w Rosji kupują żele do golenia (73,4%), pianki do golenia (32,6%), żele po goleniu (61,8%) i żele pod prysznic (81,1%). Prawie każdy z respondentów (99,1%) stosuje szampony, natomiast 50,7% kupuje toniki i lotiony.

Badania przeprowadzono na 240 mężczyznach mieszkających w Rosji w wieku od 18 do 65 lat.


Źródło: www.cosmeticsinrussia.com
KOMENTARZE
Newsletter