Organizatorzy spodziewają się około 170 wystawców, którzy przedstawią swoje najnowsze produkty i usługi dla branży. Firmy zainteresowane odwiedzeniem targów CosmeticBusiness Poland mogą już dziś dokonać bezpłatnej rejestracji online. Partnerami wspierającymi targi są dwie najważniejsze polskie organizacje - Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego oraz Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.
- Informacja o organizacji pierwszej w Polsce imprezy dla całej branży kosmetycznej odbierana jest przez przedstawicieli tej gałęzi przemysłu bardzo pozytywnie. Premiera nowej imprezy zapowiada się więc bardzo - mówi Dyrektor CosmeticBusiness Poland, pani Ivonne Simons. Nowości produktowe i usługi dla branży kosmetycznej i detergentowej zaprezentuje około 170 wystawców. - Producenci i przedstawiciele marek własnych znajdą tutaj kompleksową ofertę dla produkcji kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego – od projektowania, poprzez produkcję, aż po opakowania. Prezentowane podczas targów innowacyjne pomysły dotyczące produktów i usług będą mogły zostać wykorzystane w procesach decyzyjnych związanych z kreacją produktów - dodaje Ivonne Simons.
Bogata oferta wystawców z całego świata
Zakres tematyczny targów CosmeticBusiness Poland oraz odbywających się równolegle z nimi HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference obejmuje cztery najważniejsze sektory branży: surowce, produkcja, opakowania oraz usługi. W ofercie wystawców znajdą się również rozwiązania z zakresu etykietowania i znakowania oraz maszyny do produkcji, napełniania i pakowania kosmetyków.
W ramach targów HPCI odwiedzający będą mieli szansę zapoznać się z szeroką ofertą dotyczącą surowców, która prezentowana będzie m.in. przez takie międzynarodowe firmy jak: Active Concepts z Włoch, Ashland z USA, Greentech z Francji, IMCD z Polski oraz Evonik z Niemiec. Na targach CosmeticBusiness Poland natomiast przedstawiona zostanie szeroka paleta usług produkcyjnych, od produkcji kontraktowej po private label. Obecne będą m.in. włoska firma Cosmitaly, produkująca maseczki do twarzy i ciała, polski producent Mikrolab oraz francuska firma Coptis specjalizująca się w usługach związanych z zachowaniem jakości produktów.
Odwiedzający warszawską imprezę będą mogli również liczyć na bogatą ofertę firm produkujących opakowania i świadczących usługi z nimi związane. W tym temacie zaprezentuje się m.in. polski zakład produkcyjny niemieckiej firmy Lifocolor, specjalizującej się w produkcji koncentratów barwiących (masterbatchy) oraz oferującej pełny serwis w zakresie seryjnej produkcji termoplastycznych tworzyw sztucznych. W gronie wystawców znajdują się także firmy RUSI Cosmetic - niemiecki producent opakowań dla kosmetyków kolorowych oraz polska firma Kaj Plastic. Istotnym tematem będą również zamknięcia do opakowań - prezentowane m.in. przez czeską firmę Zalesi oraz firmę Gramß, a także dysplay’e i prezentery oferowane m.in. przez polską firmę Marc Kolor.
Szczegółowe informacje dotyczące wystawców znajdują się w katalogu wystawców, dostępnym na stronie internetowej.
Wsparcie polskich organizacji i rozpoczęcie rejestracji odwiedzających
Oprócz znanych na całym świecie targów HPCI, CosmeticBusiness Poland zyskało wsparcie najważniejszych w kraju organizacji branżowych - Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego oraz Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. Oba te zrzeszenia wspierają organizatorów targów oraz współpracują przy opracowywaniu programu ramowego targów.
Już teraz zapraszamy odwiedzających do rejestracji online uprawniającej do odebrania bezpłatnej karty wstępu.
KOMENTARZE