Elementem wyróżniającym kampanii był oryginalny koncert, który zakładał wykorzystanie wizerunku znanego mężczyzny – Krzysztofa Kiljańskiego - do wsparcia marki oferującej kosmetyki dla kobiet .
Nowatorska kampania objęła swoim zasięgiem 5 stacji telewizyjnych: TVN, Polsat ,TVP2, TV4 i TVN7. Dodatkowo działania telewizyjne wzmocniła reklama w prasie kobiecej oraz specjalnie stworzony serwis internetowy, połączony z komunikacją wideo – filmami przygotowanymi specjalnie na potrzeby kampanii – oraz interaktywnym konkursem artystycznym i wsparty działaniami reklamowymi na wortalach kobiecych. Kampanię było widać także na citylightach usytuowanych w ośmiu największych miastach w Polsce. Towarzyszyły jej działania o charakterze BTL (m.in. konkurs konsumencki, inserty produktów w prasie, sampling próbek produktów).
Konkurs OSKARY Kosmetyków organizowany jest od 10 lat przez branżowy magazyn Kosmetyki. Najlepsze produkty wybierane są w siedmiu kategoriach: preparaty do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, paznokci, kosmetyki dystrybuowane w aptekach, zapachy damskie i męskie, makijaż oraz profesjonalne zabiegi kosmetyczne. Do walki o tytuł zgłoszono ponad 250 produktów firm polskich i zagranicznych. Zwycięzcy, oprócz statuetki, otrzymują prawo używania logo Oskara dla wzmocnienia wizerunku nagrodzonych produktów.
Źródło: www.grupakolastyna.pl
KOMENTARZE