Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Od pomysłu do wdrożenia kosmetyku na rynek – zapowiedź nowego e-booka Moniki Blezień-Ruszaj
Od pomysłu do wdrożenia kosmetyku na rynek – zapowiedź nowego e-booka Moniki Blezień-Ruszaj

Z roku na rok rośnie liczba świadomych konsumentów. Przemysł kosmetyczny nie stanowi wyjątku od tej reguły. Właśnie dlatego coraz więcej osób, które chcą dbać o urodę, zamiast zaopatrywać się w drogerii, przygotowuje preparaty służące pielęgnacji w domowym zaciszu. W odpowiedzi na liczne pytania, jak zgodnie z wymaganiami wprowadzić produkt kosmetyczny do sprzedaży powstała publikacja – Od pomysłu do wdrożenia kosmetyku na rynek autorstwa Moniki Blezień-Ruszaj. Portal Biotechnologia.pl został partnerem medialnym e-booka. 

 

W e-book’u autorka przeprowadza czytelnika – pasjonata kosmetyków – przez labirynt przepisów, procedur i warunków, które należy spełnić, by móc realizować się jako przedsiębiorca w tej branży – od tworzenia receptur, poprzez spełnienie obowiązujących norm i przepisów, produkcję, magazynowanie, po sprzedaż towarów. To publikacja, do której osoba planująca podbój rynku kosmetycznego będzie często wracać – po to, by usystematyzować zdobytą już wiedzę, wydrukować gotowy formularz zgłoszenia do sanepidu, odhaczyć każdy punkt z checklisty przed kontrolą w zakładzie produkującym kosmetyki.

Pozycja wzbogacona jest o wywiady z cenionymi przedstawicielami branży kosmetycznej, którzy udzielają cennych wskazówek (m.in. w zakresie outsourcingu i zlecenia zadań, które mogą być dla pasjonata kosmetyków kłopotliwe, specjalistom z tego zakresu) oraz prawniczką, która wyjaśnia nie tylko kwestie związane z koniecznością przestrzegania rygorystycznych przepisów, ale też udziela cennych rad przydatnych podczas kontroli zakładu produkcyjnego, np. przez sanepid.

E-book dostępny w promocyjnej cenie TUTAJ.

--

Monika Blezień-Ruszaj – doradca ds. ochrony środowiska i dokumentacji kosmetycznej, ESG Manager, biotechnolog, przedsiębiorczyni; uczestnika kursów i szkoleń z ochrony środowiska, BDO, REACH czy CLP; autorka artykułów oraz bohaterka wielu wywiadów w prasie branżowej i przewodników po systemie BDO dla przedsiębiorców m.in. z branży beauty, e-commerce i innych; ambasadorka marki kosmetycznej LaJuu oraz akcji społecznej „Nie hejtuję – motywuję”. 

Kontakt do autorki: kontakt@beautyekombr.pl

Źródła

Fot. Monika Blezień-Ruszaj, BeautyEko

KOMENTARZE
Newsletter