Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nutrikosmetyki - nowy trend w kosmetologii i produkcji żywności
06.04.2007
Wzajemne nakładanie się przemysłu kosmetycznego i suplementów diety jest rosnącą kategorią i jak szacuje Kline and Co wartą około 1 miliarda USD.
Tendencja do tego aby zmieniać swoje produkty pod kątem ich działania kosmetycznego zaczyna być widoczna wśród producentów żywności i wydaje się, że jest to trend warty do uwzględnienia w planowaniu nowych produktów.

L'Oreal and Coca-Cola chcą stworzyć "Napój Zdrowia i Urody". Planowana nazwa tego napoju to Lumae. W handlu Lumae znajdzie się w formie opartego na bazie herbaty, napoju ready-to-drink. Ma on zawierać składniki, które pomogą dbać o skórę. Dlatego też Lumae ma być promowany na rynku nie jako napój, ale jako produkt kosmetyczno/upiększający. Niedługo ma rozpocząć się testowanie produktu a już w 2008 roku prawdopodobnie znajdziesię on w sklepach.


Z kolej Danone zapowiedział wprowadzenie jogurtu o właściwościach detoksykacyjnych, którego właściwości będą odzwierciedlać się w zdrowiu skóry. Komercyjna nazwa tego produktu to Essensis. 

KOMENTARZE
Newsletter