Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nowa strategia Grupy Beiersdorf i NIVEA Polska
05.02.2007
Reorganizacja sprzedaży związana jest z wprowadzeniem przez Grupę Beiersdorf i NIVEA Polska nowej strategii, której celem jest m.in. zintegrowanie Marketingu, Sprzedaży i Logistyki jako części łańcucha dostaw.
Firma skoncentruje się jeszcze bardziej na konsumencie i punkcie sprzedaży.

Realizacji zamierzeń ma służyć zmiana na kluczowych stanowiskach w firmie NIVEA Polska SA.

Od 1 lutego br. Katarzyna Gola, dotychczasowy Dyrektor Sprzedaży (związana z firmą od 10 lat) objęła stanowisko Dyrektora Marketingu. Będzie odpowiedzialna nie tylko za strategię marek, ale również za Trade Marketing, który został jednocześnie włączony w struktury działu Marketingu.

Michael Knust, pełniący od 4 lat obowiązki Dyrektora Marketingu, objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży.

Wpr.: M.Sz.
Źródło: www.chemical.pl
KOMENTARZE
news

<Lipiec 2025>

pnwtśrczptsbnd
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
Newsletter