"Młodsza siostra" marki Maybelline.
Maybelline New York wprowadza właśnie na rynek nową linie kosmetyków w modnych i barwnych kolorach. Linia nazywana jest „małą siostrą” MNY i jest przeznaczona dla młodszych klientek niż dotychczasowe kosmetyki Maybelline.
Nowa linia MNY jest skierowana do klientek od 15 do 25 lat, młodszych od dotychczasowych użytkowniczek Maybelline, średnio ocenianych na 25 - 45-letnie. Wszystkie kosmetyki mają być dostępne w niskich cenach ok. 4 Euro.
Do końca roku firma planuje także rozszerzenie działania i wprowadzenie linii we współpracy z detalistami, takimi jak Cubus w Norwegii, w Szwecji i Lindex Superdrug w Wielkiej Brytanii. W planach jest także dystrybucja kosmetyków we Włoszech i globalna szerokopasmowa produkcja, która ma ruszyć w 2011 r. i dołączyć do produkcji prowadzonej w USA.
red. Aleksandra Sęda
KOMENTARZE