Drukarnia Etykiety.pl Etigraf realizuje zamówienia w zakresie wydruku etykiet oraz doradztwa technologicznego. Każda etykieta jest wizytówką marki, więc jej projekt nie może być przypadkowy. Jeśli projekt nie posiada uzasadnienia, zawartego w pozycjonowaniu marki, czy strategii marki – nie powinien być realizowany. Jako drukarnia chcemy przyczyniać się do rozwoju naszych klientów, dostarczając etykiety najlepszej jakości. To jednak nie wszystko – chcemy czegoś więcej. Naszą misją jest dostarczać etykiety, które wspierają sprzedaż, inspirują konsumentów i budują marki. Drukarnia Etykiety.pl Etigraf postanowiła się dzielić swoim doświadczeniem w zakresie technologii druku, ale również wiedzą marketingową w postaci szkoleń. W tym też duchu, zorganizowaliśmy konferencję szkoleniową dla działów marketingu i właścicieli firm - Label Innovations. Tematyka tegorocznego wydarzenia, skoncentrowana jest wokół narzędzi pomagających w budowaniu silnej i angażującej marki.
Bez względu na to, jakiej wielkości jest Twój biznes lub jaką pracę wykonujesz, robisz to dla ludzi, prawda? – Monika Górska.
Kluczową kwestią jest umiejętność scharakteryzowania poszczególnych grupy konsumentów (segmentacja), znajomość motywu wyborów konsumenckich oraz droga produktu od momentu zakupu do konsumpcji. Im więcej wiemy o grupie docelowej, tym lepszą budujemy komunikację marki, aby przekonać do jej wyboru spośród wielości produktów konkurencyjnych. Pamiętajmy, że komunikacja dedykowana i spersonalizowana ma zdecydowanie większą siłę oddziaływania.
Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki – Małgorzata Majcher.
Znajomość realiów, w jakich funkcjonuje marka jest niezbędna do zrozumienia oczekiwań konsumentów oraz opracowania strategii marki. Z doświadczenia naszej firmy oraz naszych klientów wiemy, że zarówno rynek, jak i konsumenci mogą nas zaskoczyć. I jak wtedy zareagujesz? Poddasz się, czy wykorzystasz te szansę? Należy pamiętać, że element niepewności zawsze jest wpisany w charakter pracy stratega marki.
Silna marka nie powstaje przez przypadek. To efekt ludzkiego geniuszu i naprawdę ciężkiej pracy. Marka nie powstaje tu i teraz, ale jest procesem ciągłym – Agnieszka Rudnicka.
Silna marka – to nie tylko zyski. Konsekwencja, dbałość o wizerunek marki oraz najwyższy standard obsługi klienta – to tylko kilka elementów, dzięki którym budujemy silna markę. Na uwadze musimy mieć jeszcze konkurencyjny rynek i zdezorientowanego konsumenta, coraz bardziej odpornego na komunikację marketingową. Wyzwaniem wielu działów marketingu jest nie tylko dotarcie do właściwych grup docelowych, ale również osiągniecie odpowiedniego poziomu świadomości marki wśród konsumentów.
„Zadławieni innowacją” to opowieść o kilku nieszczęśnikach, którzy chcieli zachwycić ludzi kompletnie bezsensownymi innowacjami - Maciej Szaroleta.
W trudnych realiach rynkowych należy otworzyć się na nowe i innowacyjne podejście do samego produktu, kategorii, opakowania, czy sposobu zaspokajania potrzeb konsumenta. Podczas konferencji Label Innovations doświadczeni praktycy zarządzający portfelami dużych marek opowiedzą o tym, kiedy innowacja może stać się sukcesem, a kiedy okazać klapą.
Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak! – Paweł Tkaczyk.
Z silną marką mogą zmierzyć się tylko najsilniejsi. Największe organizacje na świecie, zarządzające takimi właśnie markami mają do dyspozycji wiedzę i doświadczenie rzeszy dobrze przygotowanych specjalistów i ekspertów.
Zawsze potrzebujemy przecież marki, która będzie pożądana przez klientów, nawet jeśli nie jesteśmy tego świadomi. Chcemy mieć przecież produkt lub usługę, który będzie angażować, pozyskiwać nowych, lojalnych użytkowników. Jak to osiągnąć? Nie bój się skorzystać z takich narzędzi jak grywalizacja i storytelling.
Podczas Label Innovations będziesz mieć niepowtarzalna okazję, przekonać się że nie jest to trudne, a korzyści jakie ze sobą przyniesie korzystanie z tych narzędzi są ogromne. Zastanów się jak często konsument myśli o ulubionym płynie do mycia podłóg? Rzadko. Czy wiesz, co ten sam klient myśli o marce lub firmie, która produkuje takie płyny? Często nic. Spraw, żeby Twoja marka angażowała. A nauka o budowaniu zaangażowania za pomocą mechanizmów znanych z gier nazywa się grywalizacją. W tajniki mechanizmów grywalizacji wprowadzi Paweł Tkaczyk.
Innym narzędziem, który zaprowadzi relacje z Twoimi klientami na zupełnie inny poziom relacji, jest storytelling, czyli opowiadanie wciągających historii. Takie historie ludzi mocno angażują, sprawiają że marka staje się zapamiętywalna i służy budowaniu nowego rodzaju relacji, opartych na wartościach, głębokich emocjach i wspólnej wizji. Jak to zrobić? Tego nauczy uczestników konferencji Monika Górska przy użyciu takiego narzędzia jak Notes storytellingowy SYKOMOR „Twoja opowieść na Oskara w 4 krokach”. Każdy z uczestników otrzyma go na własność i podejmie próbę napisania historii swojej marki. Podejmij to wyzwanie!
Jeśli jesteś właścicielem firmy lub zarządzasz marką, z całą pewnością nie może Cię zabraknąć na konferencji! Do zobaczenia.
• Czas: 4 kwietnia 2017 r. (wtorek) w godzinach 10:00 – 16:00
• Miejsce: targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C
• Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz
• Organizator: Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o., Nowy Glinnik 17, 97-217 Lubochnia, Tel: + 48 44 725 11 11, e-mail: marketing@etykiety.pl
• Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne oraz catering kawowy i obiadowy.
Harmonogram konferencji Label Innovations:
10:00 – 10:58 |
rejestracja i kawa na otwarcie |
10:58 - 11:00 |
otwarcie |
11:00 - 11:45 |
Consumer insight, czyli słów kilka o związku między psychologiem, szewcem, a efektywnym budowaniem marki - dr Małgorzata Majcher, Strategy & Business Director w DDB&Tribal |
11:45 - 12:15 |
Czy innowacja w opakowaniu może być przełomowa? - Marcin Penconek, Vice President Innovation Practice Nielsen Europe |
12:15 - 13:00 |
Nowoczesne metody badania komunikacyjnej funkcji opakowań - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
13:00 - 13:40 |
przerwa obiadowa |
13:40 - 14:10 |
Zadławieni innowacją; Maciej Szaroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing |
14:10 -14:35 |
Zmiana wizerunku poprzez etykietę - analiza przypadków; Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf |
14:35 - 14:55 |
przerwa kawowa |
14:55 - 15:15 |
Silna marka - czyli jaka? - Agnieszka Rudnicka, Koordynator ds. marketingu w Etykiety.pl Etigraf |
15:15 - 16:00 |
Silna marka być może nie jest Ci potrzebna. Ale zaangażowanie klientów już tak - Paweł Tkaczyk, Prezes w Agencji Brandingowej MIDEA |
16:00 - 16:45 |
Przejdź do historii. Storytelling w budowaniu wartościowej marki- dr. Monika Górska, Mistrzowska Szkoła Storytellingu Biznesowego |
16:45 - 17:00 |
Zamknięcie konferencji - Anita Czarniecka, Prezes Zarządu Etykiety.pl Etigraf |
Patronami medialnymi konferencji są:
-
Targi Krakowskie
-
Inicjatywa Firm Rodzinnych
-
OOH Magazine
-
portal Opakowanie.pl,
-
Bilety24.pl
-
Nielsen
-
Sings.pl
-
kwartalnik “Warzenie, Dozowanie, Pakowanie”
-
PIAP
-
Marketer+
Etykiety.pl Etigraf
KOMENTARZE