W przypadku mężczyzn te proporcje wyglądają nieco inaczej. Najczęściej zaopatrują się oni w drogeriach - 33% (32% w ubiegłym roku), 24% kupuje w hipermarketach, a tylko 4% - przez konsultantki.
Wśród kobiet wzrosła częstotliwość używania kosmetyków zapachowych - 71% używa ich codziennie (w zeszłym roku było to 62%). Wśród mężczyzn ten wskaźnik utrzymuje się na stałym poziomie - 57% mężczycn sięga po nie codziennie.
Zarówno kobiety jak i mężczyźnie preferują mniejsze pojemniki zapachów - 50 ml to ulubione opakowanie.
Trzy najważniejsze priorytety przy wyborze kosmetyku zapachowego:
KOBIETY | MĘŻCZYŹNI |
zapach (97%) | zapach (96%) |
cena (82%) | marka (77%) |
marka (70%) | cena (76%) |
Źródło: Wiadomości Kosmetyczne (maj 2007)
KOMENTARZE