Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
interCHARM Polska 2006 - podsumowanie
02.06.2006
Polska branża kosmetyczna rozwija się bardzo dynamicznie, a jej konkurencyjność na rynku międzynarodowym stale wzrasta.
Nic zatem dziwnego, że III edycję Międzynarodowych Targów Kosmetyki interCHARM Polska 2006, która odbyła się w dniach 25-27 maja w warszawskim Centrum EXPO XXI, odwiedziło kilka tysięcy gości biznesowych reprezentujących aż 28 krajów.

Międzynarodowe Targi Kosmetyki interCHARM Polska to jedyne biznesowo zorientowane wydarzenie kosmetyczne i to nie tylko w naszym kraju, ale również na obszarze Europy Centralnej. Międzynarodowy charakter imprezy podkreśliła obecność wystawców z 21 krajów świata (nie licząc Polski). Zagraniczne firmy stanowiły aż 41% wszystkich wystawców, a swoje stoiska miały takie kraje, jak: Wielka Brytania (najliczniejsza grupa - 15 wystawców), Turcja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Szwajcaria, Hiszpania, Rosja, Portugalia, Pakistan, Holandia, Korea, Włochy, Izrael, Indie, Niemcy, Francja, Finlandia, Czechy, Chiny, Bułgaria, Austria i Ukraina. Podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Kosmetyki interCHARM Polska 2006 uwagę odwiedzających przykuwały imponujące stoiska niektórych wystawców. Jedno z nich zostało szczególnie docenione przez gości biznesowych, którzy postanowili wyróżnić je Złotym Medalem interCHARM Polska 2006 za NAJŁADNIEJSZE STOISKO – należało ono do firmy Boxes Prestige.

Złote Medale interCHARM Polska 2006
Podczas tegorocznej edycji targów po raz pierwszy przyznane zostały Złote Medale interCHARM Polska 2006. Trafiły one do następujących nominowanych:
  • W kategorii INNOWACJE dla firmy DERMAGLIN S.C. za serię maseczek z zielonej glinki kambryjskiej.
  • W kategorii NAJLEPSZY DEBIUT NA POLSKIM RYNKU (2005) dla firmy POLMAX za Aquamassage – kapsułę do suchego masażu wodnego.
  • W kategorii NAJWIEKSZY ZASIĘG EKSPORTU dla firmy EVELINE COSMETICS – 31 krajów eksportu.
  • W kategorii NAJLEPSZY DEBIUT NA POLSKIM RYNKU wśród produktów zagranicznych, dla firmy ADRION TRADE za serię INTENSIVE marki Vitality’s
  • W kategorii INNOWACJE wśród produktów zagranicznych, dla firmy LIQUID ICE COSMEDICALS za maseczkę ICE MASK
SEMINARIA BIZNESOWE I KOSMETYCZNE
Pierwsze dwa dni targów upłynęły pod znakiem spotkań i rozmów biznesowych. Dużą popularnością cieszyły się Seminaria Biznesowe, w których uczestniczyli licznie przybyli przedstawiciele pionów zaopatrzenia, eksportu, technologii, marketingu i finansów. Największą frekwencję odnotowano w trakcie wykładów poświęconych opakowaniom i surowcom. Nic dziwnego, skoro wykłady te przeprowadzili znakomici specjaliści. O polskim rynku opakowań, ich marketingowo-promocyjnych funkcjach oraz o wymaganiach dotyczących oznakowań kosmetyków, opowiadali między innymi: prof. dr hab. inż. Stanisław Tkaczyk - Prezes Krajowej Izby Opakowań i Dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo- Rozwojowego Opakowań oraz Tomasz Gryżewski - Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Producentów Kosmetyków i Środków Czystości. Wykład dr hab. Tadeusza Piteruchy z firmy Bio-Tech Consulting, na temat nowych substancji biologicznie czynnych w peptydach kosmetycznych wywołał żywą dyskusję na sali. Dzięki Pani Hannie Kusiak – Naczelnikowi Wydziału Wystaw i Targów przy Departamencie Ministerstwa Gospodarki – ci, którzy do tej pory nie brali udziału w targach ze względu na koszty, mogli dowiedzieć się, w jaki sposób otrzymać dofinansowanie w wysokości połowy kosztów udziału. Sobota natomiast należała do doktora Andrzeja Sankowskiego (chirurga-plastyka odpowiedzialnego za operacje plastyczne uczestniczek programu „Chcę być piękna”), który zgromadził pełną salę osób zainteresowanych tym, jak powinna przebiegać współpraca między chirurgiem a kosmetyczką.

KOMENTARZE
news

<Styczeń 2020>

pnwtśrczptsbnd
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Newsletter