Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Grupa Kolastyna SA sprzedała markę Kolastyna za 9,5 mln zł netto spółce Sarantis Polska
08.07.2010
Transakcja sprzedaży marki Kolastyna jest związana z przyjętą przez Zarząd Spółki strategią, która zakłada m.in. zmianę marki wiodącej w portfolio produktów Spółki
"Sprzedaż marki Kolastyna zapewni środki na sfinansowanie aktywów obrotowych w III oraz IV kwartale na pozostałych markach będących w portfolio Spółki takich jak: Miraculum, Pani Walewska, Być może, Wars, Brutal, Lider, Tanita oraz Paloma. Pozwoli również na zredukowanie znacznej części zobowiązań Spółki nie wchodzących do układu oraz wpłynie na obniżenie kosztów finansowych w 2010 roku" - napisano w komunikacie prasowym.

Kolastyna sprzedała kilkadziesiąt znaków towarowych służących do oznaczania produktów sprzedawanych pod marką Kolastyna, prawa autorskie do posiadanych znaków towarowych, receptury i know-how związane z produktami produkowanymi pod tymi znakami towarowymi, formy służące do produkcji opakowań, towary i surowce związane z tymi produktami, a także domeny internetowe związane z marką "Kolastyna".

Spółka zobowiązała się do zmiany nazwy firmy do końca 2010 roku w ten sposób, aby nie zawierała ona słowa "Kolastyna".

Informacja prasowa
KOMENTARZE
news

<Wrzesień 2024>

pnwtśrczptsbnd
29
Webinar | Podstawy perfumerii
2024-08-29 do 2024-08-29
31
1
2
7
8
9
10
12
13
14
15
17
Care 360° Sustainability Days
2024-09-17 do 2024-09-19
18
21
22
24
26
Obóz Atrakcyjnych Konwentykli (OAK)
2024-09-26 do 2024-09-29
27
28
29
1
2
5
6
Newsletter