Czy problem cellulitu zniknie na zawsze? - ulepszona receptura Lirene STOP Cellulit!
14.03.2013

Cellulit to włókniejące zwyrodnienie tkanki łącznej. Tworzy się w wyniku wadliwej i nadmiernej polimeryzacja tkanki łącznej wraz z pierwotnymi zmianami zachodzącymi w tkance tłuszczowej oraz zaburzeniami mikrokrążenia. Cellulit umiejscowiony jest najczęściej na biodrach, brzuchu, pośladkach oraz górnych i bocznych częściach ud. Czynnikami predysponującymi do cellulitu są czynniki genetyczne, hormonalne oraz higiena życia na którą składają się: dieta, aktywność fizyczna czy stres.

Preparaty antycellulitowe pod lupą

Bańki chińskie kontra kremy- w poszukiwaniu skutecznego sposobu na cellulit??

Większość preparatów antycellulitowych dostępnych na rynku skierowana jest na walkę z objawami a nie przyczynami cellulitu. Naukowcy z Laboratorium Naukowego Lirene postanowili odświeżyć już obecną na rynku linię preparatów Lirene STOP Cellulit, wprowadzając nowe receptury i nowe wzory opakowań.

Eksperci Laboratorium Naukowego Lirene zdefiniowali 5 przyczyn powstawania cellulitu:

1. Osłabiona struktura skóry (przerwane połączenia kolagenowe)
  2. Zahamowanie rozkładu tłuszczów
  3. Zaburzenia mikrokrążenia (zatrzymanie toksyn i wody w organizmie)
  4. Dysfunkcje w metabolizmie adipocytów (komórek tłuszczowych)
  5. Mikrozapalne reakcje w komórkach skóry (stres, zła dieta)

Nowe formuły opracowane zawierają skuteczne składniki, takie jak złota alga, kofeina, L-karnityna, eskulina, centella asiatica oraz peptyd, dzięki którym produkty Lirene STOP Cellulit ujędrniają, nawilżają i wygładzają skórę, zmniejszając widoczność cellulitu. Bardzo wysoka skuteczność produktów (redukcja obwodu uda nawet do 4 cm w 4 tygodnie) została potwierdzona badaniami aparaturowymi i aplikacyjnymi.

Warto pamiętać, że leczenie cellulitu jest długotrwałe i wymaga systematyczności oraz pewnych wyrzeczeń. W procesie tym należy uwzględnić szereg różnorodnych metod terapeutycznych, które powinny być uzupełnione o właściwą i kompleksową pielęgnację skóry ciała. Zasadniczą rolę w ustępowaniu zmian cellulitowych ma zwiększenie aktywności fizycznej i odpowiednia modyfikacja diety. Właściwy tryb życia sprzyja nie tylko pięknej skórze i ciału, ale przede wszystkim zdrowiu i dobremu samopoczuciu.

Dr Monika Pasikowska Kierownik Laboratorium Naukowego Lirene radzi:

Preparaty antycellulitowe oraz ujędrniające przynoszą pomoc nie tylko w przypadku zwalczania cellulitu, ale również wykazują działanie profilaktyczne. Najważniejszy jest jednak skład i formuła takiego preparatu, gdyż tylko odpowiednie substancje mogą pomóc ujędrnić i wygładzić skórę. Kosmetyki te powinny pobudzić krążenie krwi i limfy, dzięki czemu lepiej usuwane są produkty przemiany materii i toksyny zgromadzone w komórkach tłuszczowych, a takżewzmocnić oraz uszczelnić kruche naczynia krwionośne oraz przyspieszyć procesy spalania tłuszczu zgromadzonego w tkankach. Na skuteczność działania kosmetyków antycellulitowych wpływ ma także to, jak często będziemy stosować dany preparat. Warto mieć świadomość, że aplikowanie preparatów raz na jakiś czas nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Dodatkowo, stosując taki preparat nie wystarczy niestety tylko nanieść go na skórę. Emulsję należy dokładnie wmasować kolistymi ruchami na fragmenty ciała objęte cellulitem.By kuracja kosmetykami antycellulitowymi miała jakiś sens, koniecznością jest regularne stosowanie preparatów.

Na podstawie materiałów dostarczonych przez Laboratorium Naukowe Lirene