- Estée Lauder odnotowało spadek o 10,3%,
- Revlon odnotował spadek wartości o 8.22%,
- Avon Products to spadek rzędu 6,26%
- Procter & Gamble spadek rzędu 6%.
Strategia L'Oréal opierać się będzie na zwiększeniu budżetów reklamowych w celu zachowania udziału w rynku, nawet jeżeli zyski będą obniżone.
LVMH(Moet Hennessy and Louis Vouitton) ogłosiło spadek cen o 7% w Japonii w celu utrzymania popytu.
Dystrybutorzy zdecydowali się na znaczące obniżki i oferty promocyjne , które potwierdzają, że przedsiębiorstwa są skłonne do obniżenia marż w celu utrzymania sprzedaży.
Prognozy na rok 2009 nie są optymistyczne. Według Fitch Ratings, sprzedaż na rynku powinna wzrosnąć o mniej niż 1% w 2009 r., w porównaniu z 3,5% w ciągu ostatnich pięciu lat.
Źródło: Cosmetics News
KOMENTARZE