Univar jest wiodącym, światowym dystrybutorem surowców kosmetycznych. Oferuje wiedzę techniczną przy wprowadzaniu nowych zastosowań, wsparcie logistyczne i sprawną obsługę klienta. Z tego względu firma co roku organizuje seminaria o charakterze szkoleniowym, mające na celu nie tylko przedstawienie oferty firmy, ale przede wszystkim prezentację konkretnych surowców i ich praktyczne zastosowanie.
Tegoroczne seminarium odbyło się w Warszawie i wzięło w nim udział ponad 100 osób, wśród których byli przedstawiciele najbardziej znanych firm kosmetycznych w Polsce. Podczas seminarium zaprezentowane były takie firmy jak: Cargill, Angus, Elevance, Colonial Chemical oraz Dow. Jak łatwo można było dostrzec, ważną pozycję zajęły surowce naturalne.
– Univar w tym roku przeszedł pewnego rodzaju ewolucję. Do tej pory firma postrzegana była jako dystybutor surowców do kosmetyków konwencjonalnych. W tym roku do portfolio firmy dołączyły również surowce naturalne i obecnie ścieżka rozwoju firmy przebiega dwutorowo – zaznacza Agnieszka Cerańska, Area Business Manager Eastern Europe, Univar Personal Care EMEA Team.
W tym roku duży nacisk firma położyła na Texture Bar. Przez cały dzień uczestnicy seminarium mogli podchodzić do stoiska i zapoznawać się z poszczególnymi surowcami, sprawdzać w praktyce, jak zachowują się one w konkretnych formulacjach i w jakich produktach najlepiej je zastosować.
– Texture Bar to rzecz unikatowa na rynku. W tym roku wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i organizujemy je także w siedzibach ich firm w całej Polsce. Wystarczy się do nas zgłosić i poprosić o takie spotkanie. Cieszą się one naprawdę dużym zainteresowaniem – mówi Agnieszka Cerańska.
Bogatsze portfolio to nie wszystko, jeżeli chodzi o nowości. W maju tego roku Univar przejął firmę Erthoil, specjalizującą się w dostawie naturalnych i ekologicznych olejów, oferującą produkty do pielęgnacji ciała.
Jak zapowiedziała Agnieszka Cerańska, w II połowie 2019 r. firma Univar szykuje jeszcze wiele niespodzianek.
KOMENTARZE