CharmLash to pierwsze polskie serum do rzęs o tak innowacyjnym składzie
Formuła, która daje 99,36 % skuteczności to owoc pracy laboratorium Charmine Rose, we współpracy z lekarzami dermatologii, oraz naukowcami (min. Ze Stanów Zjednoczonych). Od początku wiedzieliśmy, że stoi przed nami duże wyzwanie. Zaczęliśmy poszukiwać rozwiązań w składnikach pochodzenia naturalnego. Szybko doszliśmy do wniosku, że jedynie naturalnie występujące substancje, pozyskiwane za pomocą najnowszych technologii chemicznych i biochemicznych będą w stanie zagwarantować oczekiwany efekt i bezpieczeństwo stosowania.

Opracowana przez nas formuła zapewnia stabilność substancjom aktywnym i nie pozwala na ich dezaktywację w czasie produkcji, magazynowania i użytkowania.  Nasi koledzy zza oceanu potwierdzili wyniki badań przeprowadzonych w laboratorium Charmine Rose. Mając pewność, że bioaktywne komponenty są skuteczne dobraliśmy składniki pomocnicze, tak aby uzyskać maksimum wydajności i bezpieczeństwa.  Gdy już wszystkie substancje aktywne zostały pomyślnie dobrane, ponownie potwierdziliśmy laboratoryjnie ich skuteczność i bezpieczeństwo. W testach aplikacyjnych osiągnęliśmy pożądany efekt przy braku jakichkolwiek działań niepożądanych. Tak oto do Państwa rąk trafił CharmLash.

Chciałbym jeszcze wyjaśnić mechanizm działania naszego serum. Aby zrozumieć jak działa CharmLash należy po krótce omówić cykl życiowy włosa. Cykl ten składa się z trzech faz: anagenu, telogenu i katagenu. Anagen to faza, w której następuje wzrost włosa. Rozpoczyna się przez zainicjowanie komórek macierzystych, które zaczynają się namnażać i różnicować. Zróżnicowane komórki tworzą swoistą matrycę wspierającą wzrost włosa. Komórki matrycy szybko się namnażają tworząc trzon włosa. Koniec fazy anagenowej następuje poprzez inhibitowanie komórek macierzystych, a włos przechodzi do fazy katagenu, towarzyszy temu apoptoza (smierć) komórek matrycy. Następuje całkowite zatrzymanie wzrostu i pigmentacji włosa.