Pierwszego dnia targów program konferencji skoncentrowany będzie na tematyce dotyczącej kosmetyków kolorowych. Wykładem otwierającym będzie prezentacja trendów jesień/zima 2018/2019 przygotowana przez panią Charlotte Delobelle, dyrektor eksportu w firmie CARLIN Creative Trend Bureau z Paryża, pt.: „Trend Drivers for Fall/Winter 2018-2019, its cross-sector vision allows us to decode all the major trends in terms of Colours, Motifs, Design, Interior Decoration, Fashion and Beauty. A strategic, transversal approach sure to fuel your creative energy“. Kolejnym punktem programu będzie prezentacja przedstawiciela francuskiej firmy Maqpro, Sales Managera, Alaina Brunnera, poruszająca zagadnienia związane z nowoczesnymi kosmetykami kolorowymi do charakteryzacji.
Michał Gugała, Wiceprezes Zarządu firmy MAGA, przedstawi innowacyjną technologię produkcji lakierów do paznokci. Przybliży także technikę utwardzania lakierów przy zastosowaniu w tym celu promieniowania UV oraz wykaże, że dzięki nowej technologii lakiery do paznokci mają szansę cieszyć się dużo większym zainteresowaniem niż popularne obecnie żele do paznokci. Temat związany z interpretacją przepisów dotyczących terminu przydatności kosmetyków do użycia poruszy dr Antoni Gwardys, przedstawiciel producenta kosmetyków firmy Passage Cosmetics Laboratory, w swoim wykładzie „PAO (Period After Opening) – widziane oczami producenta i konsumenta”.
Trendy, personalizacja i uszlachetnianie – wszystko wokół druku cyfrowego
Drugiego dnia targów, 28 września, firma ANIFLEX zorganizuje już po raz drugi konferencję opakowaniową „Forum Druku Cyfrowego”. Tematem przewodnim będą trendy, personalizacja i uszlachetnianie druku cyfrowego.
Innowacyjne rozwiązania z zakresu grafiki opakowań kosmetyków przedstawi Arkadiusz Janke, Business Manager w firmie PC Print w prezentacji pt.: „Jak opakować brandy?”. W ramach forum goście będą mieli także możliwość wysłuchania wykładu na temat „Materiałów samoprzylepnych przeznaczonych do branży kosmetycznej”, który przedstawiony zostanie przez Szymona Ignarskiego, Technical Sales Specialist NEE w firmie Avery Dennison Polska Sp. z o.o..
Przedstawiciele organizatora forum, firmy ANIFLEX, podzielą się swoim doświadczeniem podczas dwóch prezentacji. Maciej Wojtaszek, współwłaściciel firmy, opowie o ośmiu właściwościach druku cyfrowego, które zmieniają opakowanie, zaś Justyna Kierzkowska-Grzyb, Specjalista ds. Marketingu, pobudzi kreatywność słuchaczy swoim wykładem pt.: „Angażuj, komunikuj, baw się (grafiką, zapachem, surowcem)! – Czyli o pomysłach na zastosowanie druku cyfrowego w świecie opakowań kosmetycznych.”
Szczegółowy program konferencji dostępny jest on-line w zakładce Program konferencji.
Premiera: Spotkania B2B – giełda wspierająca nawiązywanie kontaktów
Targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będą po raz pierwszy spotkania B2B dla branży kosmetycznej i detergentowej, których organizatorem jest Wrocławskie Centrum Transferu Technologii jako partner międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network (EEN) we współpracy z innymi ośrodkami EEN w kraju i za granicą.
Udział w spotkaniach B2B mogą wziąć firmy z sektora kosmetycznego i detergentowego zainteresowane nawiązaniem międzynarodowej współpracy.
Do tej pory swój udział zgłosiło ponad 35 firm, m.in. z Polski, Włoch, Grecji czy Wielkiej Brytanii. Bezpłatna rejestracja otwarta jest do 15 września i możliwa on-line pod tym adresem.
Wystawcy przedstawią swoje nowości i innowacyjne rozwiązania
Podczas tegorocznego duetu targów CosmeticBusiness Poland oraz HPCI swoje produkty i usługi przedstawi ponad 250 wystawców i firm przez nich reprezentowanych. Na odwiedzających czeka wiele nowości rynkowych, w tym m.in. prezentowany przez francuską firmę Maqpro silnie kryjący podkład „Creamy“ sprawdzający się idealnie przy maskowaniu (zakrywaniu) tatuaży, żył, czy niedoskonałości pigmentacyjnych skóry. Produkty tej firmy stosowane były m.in. przez Angelinę Jolie podczas jej realizacji filmowych.
Polski lider w produkcji opakowań typu PET – firma Masterchem zaprezentuje nową linię zakrętek oraz dwie serie opakowań dedykowane kosmetykom farmaceutycznym - „Provence Line“ oraz „Cosmo Veral“. Ofertę opakowań przedstawią także kolejne dwie firmy z Polski – ATEMI i MEPING. ATEMI jest producentem opakowań reklamowych i toreb na indywidualne zlecenie klienta, zaś MEPING produkuje opakowania do kosmetyków, które charakteryzuje niebanalny kształt i doskonale zastosowane uszlachetnienia. W swojej ofercie firma MEPING posiada opakowania ze szkła, plastiku oraz aluminium, a podczas CosmeticBusiness Poland zaprezentuje nowość – szklany tygielek w dwóch wariantach – ze szkła brązowego i przydymionego oraz nową kolekcję buteleczek typu Airless.
Swoje doświadczenie w produkcji etykiet dla branży kosmetycznej przedstawi firma Color Press. Jej specjalizacją jest produkcja etykiet premium z efektami dedykowanymi dla branży kosmetycznej: perlistość, technologia “żel”, wybiórczy efekt soft touch oraz unikalne struktury na papierze i folii.
Na stoisku firmy GRAFPOL odwiedzający będą mogli zapoznać się z innowacyjną metodą druku etykiet: „Metallic Doming“, dającą długotrwały metaliczny efekt relifu, a skierowaną do kosmetyków typu premium.
Pełna lista wystawców dostępna jest on-line w zakładce Katalog wystawców 2017.
Bezpłatny wstęp dla przedstawicieli branży
Wstęp na targi CosmeticBusiness Poland 2017 jest bezpłatny, wymagana jest jedynie rejestracja na stronie w zakładce Rejestracja on-line.
KOMENTARZE