Beauty Innovations – Forum Branży Kosmetycznej co roku łączy środowisko naukowe z przedstawicielami biznesowymi sektora beauty z całej Polski, a tę edycję wyróżnia merytoryczny program, nieprzypadkowo dobrane tematy na panelach dyskusyjnych.
– Jest to duża dawka wiedzy przekazana przez wyselekcjonowanych ekspertów z branży kosmetycznej – mówi Koordynatorka konferencji, Kaja Bernasińska.
Program podzielony jest na 3 panele tematyczne i dopasowane do nich zagadnienia.
Marketing, E-Commerce i Beauty Biznes
- Beauty i e-commerce. Praktycznie o wyzwaniach, błędach i optymalizacji sprzedaży
- Trendy na światowym rynku kosmetycznym, w tym:
# Zero waste
# Clean beauty,
# Athleisure Skincare i inne - Recepta na udany beauty start-up
Prawo
- Proces certyfikacji kosmetyków na rynek Arabii Saudyjskiej
- Konsekwencje i możliwości płynące z nowej regulacji dotyczącej „free from”
- Alergeny zapachowe w kosmetykach
Nauka, Surowce, Recepturowanie m.in.:
- Trendy i rozwiązania w ochronie przeciwsłonecznej
- Tworzenie kosmetyku hipoalergicznego z typowych alergenów kosmetycznych
- Oświadczenia typu „0%”, „nie zawiera’ – co możemy deklarować
- Trendy w recepturowaniu – formy i surowce z Azji, Europy i USA
A dodatkowo w panelu nt. opakowań:
- Strategia Plastikowa w Setorze Kosmetycznym
Ważnym elementem konferencji jest networking Zarejestrowane osoby mają okazję do umówienia się na indywidualne spotkanie z wybranymi uczestnikami wydarzenia przez platformę B2B, która ułatwi nawiązanie nowych relacji biznesowych.
– Jest to już X – jubileuszowa – edycja Beauty Innovations, z tej okazji przygotowujemy jeszcze kilka nowości, ale o tym poinformujemy w najbliższym czasie – dodaje Kaja Bernasińska.
Beauty Innovations zaprasza przede wszystkim:
– właścicieli, prezesów i członków zarządu firm produkcyjnych i dystrybuujących produkty kosmetyczne,
– pracowników laboratoriów, działów badawczo-wdrożeniowych, osoby zajmujące się marketingiem firm kosmetycznych,
– firmy świadczące usługi dla branży kosmetycznej, dostawców surowców kosmetycznych, technologii, aparatury, odczynników, opakowań,
– przedstawicieli uczelni wyższych, studentów oraz osoby zainteresowane, związane z branżą kosmetyczną.
– blogerów i influencerów
Oficjalnymi partnerami naukowymi wydarzenia są:
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
Uczelnia Medyczna im. Marii Skłodowskiej-Curie
Instytut Surowców Naturalnych i Kosmetyków Politechniki Łódzkiej
Partnerem merytorycznym wydarzenia jest:
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Partnerami medialnymi wydarzenia są:
Tegoroczna edycja odbędzie się 20 kwietnia 2020 r.
Miejsce konferencji: Novotel Łódź Centrum
Promocyjne ceny: 600 zł netto/os, studenci - 350 zł netto/os. W przypadku dwóch lub więcej osób zarejestrowanych z tej samej firmy do końca lutego cena obniżona zostaje do 500 zł netto/os.
Zachęcamy również do zapoznania się z ofertą Wystawcy oraz Sponsora konferencji.
Więcej informacji na stronie: www.konferencja.biotechnologia.pl
Kontakt:
Kaja Bernasińska
kaja.bernasinska@biotechnologia.pl
KOMENTARZE