Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
"Be Inspired" – Univar inspiruje przemysł kosmetologiczny
We wrześniu odbyła się kolejna edycja seminariów zorganizowanych przez firmę Univar. Ich celem była nie tylko prezentacja surowców i nowości, jakie wzbogaciły szeroką już ofertę firmy, ale również krótkie szkolenie na temat możliwości i sposobów ich wykorzystania. Kolejna edycja i kolejny sukces.

 

 

 

Univar jest wiodącym, światowym dystrybutorem chemicznym, mającym wysoko wykwalifikowane zespoły ds. marketingu i sprzedaży, kreujące niezastąpioną wartość dla swoich klientów. Oferuje wiedzę techniczną przy wprowadzaniu nowych zastosowań, wsparcie logistyczne i sprawną obsługę klienta. W związku z tym od kilku już lat organizuje cykl seminariów zatytułowanych „Be Inspred”.

W tym roku były to trzy spotkania zorganizowane w Gdyni, Warszawie i Wrocławiu. Każde z nich składało się z części konferencyjnej, podczas której zostały przedstawione produkty firm Angus, Lambson i Dow Chemical, oraz części szkoleniowej w formie warsztatów w laboratorium, podczas których każdy uczestnik mógł chociaż przez chwilę popracować z danym surowcem, lepiej go poznać i sprawdzić, jak zachowuje się w poszczególnych formulacjach.

– Tworząc to seminarium, myśleliśmy o tym, aby zmienić sposób komunikacji z Klientem, wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom. Nie chcieliśmy, aby te spotkania były suchymi wykładami. Chcieliśmy, aby były połączone z praktycznymi działaniami, by móc dowiedzieć się, jak szybko wprowadzić dany surowiec do receptury, jakich trików użyć, aby nie popełnić błędu, jak uzyskać określony efekt. Tylko zajęcia praktyczne pozwolą nam zrozumieć dany surowiec i sprawdzić, jak on się zachowuje „na żywo” – mówi Agnieszka Cerańska, Area Business Manager Eastern Europe, Univar Personal Care EMEA Team.

Ciekawym punktem konferencji była prelekcja wygłoszona przez Arnitę Wofford na temat trendów, ukazująca innowacyjne rozwiązania w kosmetologii, ciekawe pomysły i rozwiązania, które powinny stanowić inspirację do dalszego działania i wprowadzenia firmy na właściwy tor.

– Innowacyjność nie polega zawsze na wymyślaniu czegoś zupełnie nowego. Czasem jest to po prostu ulepszenie czegoś, połączenie kilku składników i zrobienie z nich innowacyjnego produktu – mówi Arnita Wofford, Head of Marketing Personal Care Europe, Middle East and Africa in Univar.

 

fot. Adam Zalewski 

KOMENTARZE
Newsletter