Miejsce:
Koszt: 1480 PLN za udział jednej osoby
Przy zgłoszeniu uczestnictwa do dnia 15 września br. – 13
Kontakt:
%s
tel: null
e-mail: szkolenia@biotechnologia.pl
Warsztaty skierowane są przede wszystkim do przedstawicieli sektora (bio)farmaceutycznego, firm biotechnologicznych oraz instytucji finansowych i funduszy inwestycyjnych.
Jednodniowy, intensywny program unikalnych warsztatów obejmuje 6 bloków tematycznych prowadzonych zarówno przez prelegentów z kraju i zagranicy na temat projektowania i realizacji instalacji technologicznej do produkcji leków biotechnologicznych.
Na sympozjum zostaną omówiona m.in.: struktura kosztów przygotowania projektu instalacji technologicznej i jego realizacja, harmonogram projektu wraz z jego organizacją, skale produkcji i ich uwarunkowania.
Ponadto omówione będą zasady współpracy projektanta, wykonawcy i inwestora projektu instalacji technologicznej do produkcji leków biotechnologicznych.
Przedstawiona także zostanie charakterystyka pilotażowej linii technologicznej oraz warunki dokumentacji technologicznej w dossieur rejestracyjnym leku biotechnologicznego. Ważnym elementem warsztatów jest bieżący workshop pomiędzy prelegentami a uczestnikami sympozjum.
Harmonogram szkolenia:
Godzina | Program | Prelegent |
9.30-10.00 | Rejestracja uczestników szkolenia oraz Serwis kawowy | |
10.00-11.00 | Projektowanie i realizacja instalacji technologicznej do produkcji leków biotechnologicznych | Austin Lock |
11.00-11.15 | Workshop | |
11.15-12.15 | Techniczne aspekty projektów biotechnologicznych | Piotr Łada |
12.15-12.30 | Workshop | |
12.30-12.40 | Serwis kawowy | |
12.40-13.40 | Koszty instalacji dla produkcji biotechnologicznej na podstawie wybranych przykładów | Piotr Łada |
13.40-13.50 | Workshop | |
13.50-14.30 | Lunch | |
14.30-15.30 | Uwarunkowania techniczne produkcji białek na przykładzie. Case Study. | Austin Lock |
15.30-15.40 | Workshop | |
15.40-16.40 | Jak poprowadzić projekt? Przygotowania do działania z firma inżynieryjną | Marzena Żołnierczyk |
16.40-16.50 | Workshop | |
16.50-17.00 | Serwis kawowy | |
17.00-18.00 | Prawidłowa dokumentacja produkcji w odniesieniu do rejestracji EMEA | Alan Halstead |
18.00 | Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów | |
Prelegenci:
Piotr Łada, Senior Project Manager w PM Group Polska - w PM Group Polska jest odpowiedzialny za wdrażanie w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej zdobytych w Irlandii i Wielkiej Brytanii doświadczeń firmy PM związanych z projektami zaawansowanych technologii farmaceutycznych i biotechnologicznych.
Dzięki uczestniczeniu w procesach budowlanych na terenie Polski i innych krajów Centralnej i Wschodniej Euripy, Niemiec i USA posiada wiedzę z zakresu przygotowania i prowadzenia inwestycji pod względem projektowym i realizacyjnym. Swoje piętnastoletnie doświadczenie zdobywał głównie w branży farmaceutycznej, biotechnologicznej, kosmetycznej, spożywczej, mikroelektronicznej, lotniczej oraz specjalnych obiektów laboratoryjnych i badawczo-rozwojowych. Jest absolwentem Wydziału Architektury na Politechnice Gdańskiej. Jest członkiem ISPE.
Austin Lock – pracuje w PM w Wielkiej Brytanii oraz z grupą starszych konsultantów bio- i farmaceutycznych w PM International. Jest uznanym ekspertem w technologiach finalnego wytwarzania produktów. W przemyśle farmaceutycznym i biotechnologicznym ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie. Jest jednym z czołowych ekspertów w organizacji ISPE UK. Był współautorem ISPE Guides (wytycznych) dla przemysłu farmaceutycznego. Pracował przy projektach z zakresu Big Pharma w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.
Alan Hastead - Posiada szerokie doświadczenie w instalacji zintegrowanej, wdrażaniu, praktycznej walidacji oraz ekspertyzach zgodnościowych. Posiada znaczące doświadczenie w zarządzaniu produkcją, oraz jest nawykły do pracy pomiędzy QA, działem produkcji i inżynierii kroaz do stałego wdrażania zmian i innowacji. Jego najświeższe doświadczenia obejmują doradztwo klientom z branży farmaceutycznej i biofarmaceutycznej. Obecnie jest zaangażowany w rozwój Process Analytical Technology, jest współautorem “Calibration Management” przewodnika branży farmaceutycznej.
Koszt szkolenia:
1480 PLN za udział jednej osoby
UWAGA! Przy zgłoszeniu do 15 września br. – 1330 PLN
Koszt szkolenia obejmuje:
Udział w szkoleniu
Komplet materiałów szkoleniowych
Certyfikat uczestnictwa
Lunch, przerwy kawowe
Miejsce szkolenia:
Hotel MERCURE Warszawa Fryderyk Chopin
ul. Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa
Sala JUPITER
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY Kontakt: