Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Kalendarium

Projektowanie i realizacja instalacji technologicznej do produkcji leków biotechnologicznych
Data rozpoczęcia:
2008-10-13
Data zakończenia:
2008-10-13
Miejsce:
Koszt: 1480 PLN za udział jednej osoby
Przy zgłoszeniu uczestnictwa do dnia 15 września br. – 13
Kontakt:
%s
tel: null
e-mail: szkolenia@biotechnologia.pl
  Warsztaty skierowane są przede wszystkim do przedstawicieli sektora (bio)farmaceutycznego, firm biotechnologicznych oraz instytucji finansowych i funduszy inwestycyjnych.

  Jednodniowy, intensywny program unikalnych warsztatów obejmuje 6 bloków tematycznych prowadzonych zarówno przez prelegentów z kraju i zagranicy na temat projektowania i realizacji instalacji technologicznej do produkcji leków biotechnologicznych.
    Na sympozjum zostaną omówiona m.in.: struktura kosztów przygotowania projektu instalacji technologicznej i jego realizacja, harmonogram projektu wraz z jego organizacją, skale produkcji i ich uwarunkowania.
    Ponadto omówione będą zasady współpracy projektanta, wykonawcy i inwestora projektu instalacji technologicznej do produkcji leków biotechnologicznych.
    Przedstawiona także zostanie charakterystyka pilotażowej linii technologicznej oraz warunki dokumentacji technologicznej w dossieur rejestracyjnym leku biotechnologicznego. Ważnym elementem warsztatów jest bieżący workshop pomiędzy prelegentami a uczestnikami sympozjum.

Harmonogram szkolenia:

Godzina Program Prelegent
9.30-10.00 Rejestracja uczestników szkolenia oraz Serwis kawowy  
10.00-11.00 Projektowanie i realizacja instalacji technologicznej do produkcji leków biotechnologicznych Austin Lock
11.00-11.15 Workshop  
11.15-12.15 Techniczne aspekty projektów biotechnologicznych Piotr Łada
12.15-12.30 Workshop  
12.30-12.40 Serwis kawowy  
12.40-13.40 Koszty instalacji dla produkcji biotechnologicznej na podstawie wybranych przykładów Piotr Łada
13.40-13.50 Workshop  
13.50-14.30 Lunch  
14.30-15.30 Uwarunkowania techniczne produkcji białek na przykładzie. Case Study. Austin Lock
15.30-15.40 Workshop  
15.40-16.40 Jak poprowadzić projekt? Przygotowania do działania z firma inżynieryjną Marzena Żołnierczyk
16.40-16.50 Workshop  
16.50-17.00 Serwis kawowy  
17.00-18.00 Prawidłowa dokumentacja produkcji w odniesieniu do rejestracji EMEA Alan Halstead
18.00 Zakończenie szkolenia i rozdanie certyfikatów  


Prelegenci:

Piotr Łada, Senior Project Manager w PM Group Polska - w PM Group Polska jest odpowiedzialny za wdrażanie w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej zdobytych w Irlandii i Wielkiej Brytanii doświadczeń firmy PM związanych z projektami zaawansowanych technologii farmaceutycznych i biotechnologicznych.
Dzięki uczestniczeniu w procesach budowlanych na terenie Polski i innych krajów Centralnej i Wschodniej Euripy, Niemiec i USA posiada wiedzę z zakresu przygotowania i prowadzenia inwestycji pod względem projektowym i realizacyjnym. Swoje piętnastoletnie doświadczenie zdobywał głównie w branży farmaceutycznej, biotechnologicznej, kosmetycznej, spożywczej, mikroelektronicznej, lotniczej oraz specjalnych obiektów laboratoryjnych i badawczo-rozwojowych. Jest absolwentem Wydziału Architektury na Politechnice Gdańskiej. Jest członkiem ISPE.


Austin Lock – pracuje w PM w Wielkiej Brytanii oraz z grupą starszych konsultantów bio- i farmaceutycznych w PM International. Jest uznanym ekspertem w technologiach finalnego wytwarzania produktów. W przemyśle farmaceutycznym i biotechnologicznym ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie. Jest jednym z czołowych ekspertów w organizacji ISPE UK. Był współautorem ISPE Guides (wytycznych) dla przemysłu farmaceutycznego. Pracował przy projektach z zakresu Big Pharma w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.




Alan Hastead  - Posiada szerokie doświadczenie w instalacji zintegrowanej, wdrażaniu, praktycznej walidacji oraz  ekspertyzach zgodnościowych. Posiada znaczące doświadczenie w zarządzaniu produkcją,  oraz jest nawykły do pracy pomiędzy QA, działem produkcji i inżynierii kroaz do stałego wdrażania zmian i innowacji. Jego najświeższe doświadczenia obejmują doradztwo klientom z branży farmaceutycznej i biofarmaceutycznej. Obecnie jest zaangażowany w rozwój Process Analytical Technology, jest współautorem “Calibration Management” przewodnika branży farmaceutycznej.




Koszt szkolenia:
1480 PLN za udział jednej osoby
UWAGA! Przy zgłoszeniu do 15 września br. – 1330 PLN


Koszt szkolenia obejmuje:
Udział w szkoleniu
Komplet materiałów szkoleniowych
Certyfikat uczestnictwa
Lunch, przerwy kawowe


Miejsce szkolenia:
Hotel MERCURE Warszawa Fryderyk Chopin
ul. Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa
Sala JUPITER


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Kontakt:
Monika Sowińska
Bio-Tech Consulting Sp. z o. o.
ul. Kamińskiego 23
90-229 Łódź
tel. (42) 678 01 12
GSM  664 461 606
mail: szkolenia@biotechnologia.pl
Newsletter