Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Kosmetologia, Nasze szkolenia

WEBINAR | Planowanie marki, czyli jaka ona powinna być? (cz. 1.)
Data rozpoczęcia:
2022-10-25
Data zakończenia:
2022-10-25
Organizator:
Bio-Tech Media
Miejsce
Webinar
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

Webinar  (na żywo)
25 października

 

 

Webinar online (na żywo)

Termin: 25 października

Czas trwania:  około 1,5 h (10.00-11.30)
 

 

Cena
99 zł netto (1 osoba, do 10 października)
139  zł netto (1 osoba od 11 października)

Cena dla firm: 359 zł netto
1 rejestracja – dostęp dla dowolnej liczby osób

W komentarzu napisz "Cena dla firm"

 

Agenda

1. Planowanie marki

2. Filary solidnej marki

3. Odbiorca, czyli grupy targetowe

 

Prelegent

Sebastian Tatarek – konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting. Od ponad 19 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną, medyczną i spożywczą. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe.

 

Informacje o Webinarze
 

  • Webinar (na żywo) za pośrednictwem platformy Zoom
  • Uczestnicy – za pośrednictwem czatu – będą mieli możliwość zadawania pytań w trakcie trwania szkolenia
  • Dzień przed planowanym szkoleniem każdy uczestnik otrzyma prezentację w formie elektronicznej
  • Webinar rozpoczyna się o godzinie 10.00. W dniu webinaru każdy uczestnik otrzyma dane do logowania
  • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat, który zostanie wysłany pocztą po zakończeniu szkolenia

 

KONTAKT

Kaja Bernasińska

e-mail: kaja.bernasinska@biotechnologia.pl

 

 

 

Newsletter