Szkolenie ONLINE (na żywo)
22 kwietnia
*Warunkiem odbycia się szkolenia jest zebranie minimalnej liczby osób
Szkolenie online (na żywo)
Termin: 22 kwietnia
Czas trwania: 10.00-14.00
PRZEDSPRZEDAŻ: 650 zł netto/osoba (do 10.04)
750 zł netto/osoba (przy rejestracji od 11.04)
NOWOŚĆ Cena dla FIRM (dostęp + certyfikat dla dowolnej liczby pracowników)*
2000 zł netto
*1 opłata – dostęp dla wszystkich pracowników (nie ma ograniczenia liczby osób)
Ty decydujesz, ile osób weźmie udział w szkoleniu – daj dostęp każdemu pracowikowi z osobna lub zgromadź wszystkie zainteresowane osoby w jednym miejscu
Agenda
1. Odniesienie prawne w procesie tworzenia produktu kosmetycznego
2. Trendy rynku produktów kosmetycznych
3. Koncept produktu – czyli element, który istotnie wpływa na sprzedaż
4. Proces tworzenia konceptu produktu z uwzględnieniem koncepcji marketingu mix
5. Opakowanie i surowce – rdzeń kosmetyku
6. Elementy wpływające na wizerunek produktu
7. Jakość kosmetyku – normy, systemy i certyfikaty
8. Optymalizacja (produkcja i dystrybucja) na etapie projektowania
9. Od koncepty do produkcji
Prelegent
mgr inż. Sebastian Tatarek
Konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting
Od ponad 19 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną, medyczną i spożywczą. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe.
PRZEDSPRZEDAŻ: 650 zł netto/osoba (do 10.04)
750 zł netto/osoba (przy rejestracji od 11.04)
NOWOŚĆ Cena dla FIRM (dostęp + certyfikat dla dowolnej liczby pracowników)*
2000 zł netto
*1 opłata – dostęp dla wszystkich pracowników (nie ma ograniczenia liczby osób)
Ty decydujesz, ile osób weźmie udział w szkoleniu – daj dostęp każdemu pracowikowi z osobna lub zgromadź wszystkie zainteresowane osoby w jednym miejscu
Informacje o szkoleniu
KONTAKT
Kaja Bernasińska
e-mail: kaja.bernasinska@biotechnologia.pl