Szkolenie ONLINE (na żywo)
29 września
*Warunkiem odbycia się szkolenia jest zebranie minimalnej liczby osób
Szkolenie online (na żywo)
Termin: 29 września 2021
Czas trwania: 10.00-15.00
800 zł netto/osoba (przy rejestracji od 01.09 do 29.09)
Dofinansowanie z BUR: nr usługi 2021/08/20/53174/1144729
Adresaci szkolenia
Wszyscy, którzy chcą wprowadzić swój produkt do sieci handlowych
- pracownicy firm produkcyjnych/dystrybucyjnych
- pracownicy działów handlowych, marketingu
- kadra zarządzająca
Agenda
Wstęp: Polski rynek kosmetyczny. Jesteś w dobrej kategorii.
1. Hurtownie Kosmetyczne
- lista hurtowni
– specyfika działania
- warunki współpracy
2. Największe drogerie: Rossmann, Hebe, Drogerie Natura,
– specyfika działania
- bariery wejścia
- newralgiczne zapisy w umowach
3. Mniejsze drogerie
- lista mniejszy drogerii
- specyfika działania
4. Dyskonty i hipermarkety: Biedronka, Lidl, Dino, Carrefour, Auchan
– specyfika działania
- bariery wejścia
- newralgiczne zapisy w umowach
5. E-commerce
- lista największych sklepów www
– specyfika działania
- zasady działania
6. Wzorowa oferta współpracy
Prelegent
Tomasz Szacoń – ekspert sprzedaży do sieci handlowych. 12 lat doświadczenia w budowaniu struktur sprzedaży w kanale nowoczesnym. W 2017 roku jedna z wspieranych przez niego firm otrzymała Diament Forbes. Ekspert Inkubatora UW. Autor szkolenia: „Jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi", z którego skorzystało ponad 200 firm.
Autor wielu publikacji o specyfice sprzedaży do sieci handlowych. Właściciel firmy konsultingowej RetailPoland Consulting, która w 2019 roku została wyróżniona nagrodą „Orły Kształcenia”. Doradza, wspiera, pomaga w rozwoju sprzedaży.
800 zł netto/osoba (przy rejestracji od 01.09 do 29.09)
Informacje o szkoleniu
KONTAKT
Kaja Bernasińska
e-mail: kaja.bernasinska@biotechnologia.pl