Szkolenie ONLINE (na żywo)
25 maja
*Warunkiem odbycia się szkolenia jest zebranie minimalnej liczby osób
Szkolenie online (na żywo)
Termin: 25 maja
Czas trwania: 10.00-14.00
PRZEDSPRZEDAŻ: 650 zł netto/osoba (do 17.05)
750 zł netto/osoba (przy rejestracji od 18.05)
NOWOŚĆ Cena dla FIRM (dostęp + certyfikat dla dowolnej liczby pracowników)*
2000 zł netto
*1 opłata – dostęp dla wszystkich pracowników (nie ma ograniczenia liczby osób)
Ty decydujesz, ile osób weźmie udział w szkoleniu – daj dostęp każdemu pracowikowi z osobna lub zgromadź wszystkie zainteresowane osoby w jednym miejscu
Agenda
1. Charakterystyka kanałów sprzedaży
2. Profil firmy/marki a rozwijanie kanału sprzedaży
3. Kanał sprzedaży jako element strategii rozwoju firmy/marki
4. Strategia pośredników w kanale sprzedaży
5. Polityka cenowa a strategia sprzedaży
6. Cykl życia produktu na rynku a aktywizacja sprzedaży
7. Optymalizacja dystrybucji w biznesie
8. Wskaźniki efektywności (KPI) w kanale dystrybucji.
Prelegent
mgr inż. Sebastian Tatarek
Konsultant branży Beauty & Health, szkoleniowiec i wykładowca, CEO w firmie COSMED Consulting
Od ponad 19 lat związany z szeroko rozumianą branżą kosmetyczną, medyczną i spożywczą. Wprowadził na rynek wiele marek, uruchomił salony usług beauty, opracował i wdrożył nowatorskie koncepty biznesowe.
PRZEDSPRZEDAŻ: 650 zł netto/osoba (do 17.05)
750 zł netto/osoba (przy rejestracji od 18.05)
NOWOŚĆ Cena dla FIRM (dostęp + certyfikat dla dowolnej liczby pracowników)*
2000 zł netto
*1 opłata – dostęp dla wszystkich pracowników (nie ma ograniczenia liczby osób)
Ty decydujesz, ile osób weźmie udział w szkoleniu – daj dostęp każdemu pracowikowi z osobna lub zgromadź wszystkie zainteresowane osoby w jednym miejscu
Informacje o szkoleniu
KONTAKT
Kaja Bernasińska
e-mail: kaja.bernasinska@biotechnologia.pl