Webinar (na żywo)
6 marca
*warunkiem odbycia się webinaru jest zebranie odpowiedniej liczby uczestników
Jeżeli nie możesz wziąć udziału, daj nam znać odpowiednio wcześniej, zrozumiemy :)
Niedokonanie wpłaty nie jest dla nas jednoznaczne z rezygnacją :(
Szkolenie (na żywo)
Termin: 6 marca
Czas trwania: 9.00-13.00 (4 h)
Cena (+23% VAT)
PROMOCYJNA CENA: 590 zł netto (do 20.01)
690 zł netto (od 21.01 do 22.02)
790 zł netto (od 23.02)
Cena dla firm: 1850 zł netto zł netto
✔ 1 rejestracja – dostęp dla dowolnej liczby osób
✔ W komentarzu napisz "Cena dla firm"
✔ Ty decydujesz, ile osób weźmie udział w szkoleniu – daj dostęp każdemu pracowikowi z osobna lub zgromadź wszystkie zainteresowane osoby w jednym miejscu
Temat łączy elementy naukowe i praktyczne – z zakresu dermatologii (wrażliwość i atopowe zapalenie skóry) z perspektywą kosmetologiczną i regulacyjną. Podejście biomimetyczne ilustruje innowacyjne tendencje w dermokosmetykach, co potwierdzają publikacje na temat takich formuł. Omówienie claims oraz kooperacji między działami podkreśla rolę interdyscyplinarnej wiedzy (marketingu i nauki).
Agenda
1. Anatomia i patofizjologia skóry wrażliwej/atopowej – zaburzenia bariery naskórkowej (np. niedobór filagryny, ceramidów), przewlekłe stany zapalne, genetyczne uwarunkowania. Skóra atopowa bywa określana jako skrajne stadium „skóry wrażliwej”, charakteryzuje się zwiększoną przepuszczalnością naskórka i intensywnymi reakcjami zapalnymi
2. Strategie naprawy bariery skórnej – nowoczesne formuły biomimetyczne: składniki naśladujące naturalne lipidy i białka skóry (np. biomimetyczne ceramidy, peptydy, skwalan, kwas hialuronowy). Ich mechanizm działania i skuteczność w odbudowie bariery (zmniejszanie TEWL, nawilżanie)
3. Aktywne składniki w dermokosmetykach – substancje łagodzące i regenerujące, ich rola w kontrolowaniu zapaleń i wzmacnianiu odporności skóry. Przykłady badań instrumentalnych wykazujących efektywność tych składników.
4. Oświadczenia marketingowe – analiza popularnych claims dla dermokosmetyków (np. „polecany przez dermatologów”, „testowany dermatologicznie”, „łagodny dla skóry wrażliwej”) oraz wymagań prawnych przy ich stosowaniu. Omówienie przykładów, jak potwierdzać skuteczność produktową badaniami aplikacyjnymi i klinicznymi.
Prelegentka
Katarzyna Grużewska, Marion Polska
Informacje o Spotkaniu
ważne:
Każdy z uczestników proszony jest o podpisanie się imieniem i nazwiskiem (w celu weryfikacji)
–> instrukcja: https://support.zoom.us/hc/pl/articles/201363203-Dostosowywanie-profilu)*
lub
–> (już po kliknięciu w link i dołączeniu do spotkania): kliknięcie w zakładkę "Uczestnicy", następnie kliknięcie prawym przyciskiem myszy w swoją nazwę użytkownika i kliknięcie "zmień nazwę"*
*W przypadku gdy nie ma podanego imienia i nazwiska uczestnik w prywatnej wiadomości zostanie proszony o przedstawienie się :)
ważne:
Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest jednoznaczne z zawarciem umowy i wyrażeniem chęci wzięcia udziału w spotkaniu i dokonania płatności. Niedokonanie wpłaty terminie wskazanym na FV proforma nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu.
A po ludzku: Jeżeli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu, daj znam znać odpowiednio wcześniej, zrozumiemy :)
KONTAKT
Kaja Bernasińska
e-mail: kaja.bernasinska@biotechnologia.pl