JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWY Z SIECIAMI HANDLOWYMI
Jak przygotować ofertę
Miejsce: Łódź
Termin: 15 Maja 2018
Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień) - harmonogram może ulec niewielkiej korekcie
Cena: 870zł netto/osoba *800zł netto/osoba to cena promocyjna do 30.04.2018
(UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)
*dla osób uczestniczących w szkoleniu Jak wprowadzić produkt do sieci handlowych - 10% rabatu.
Cena szkolenia obejmuje:
- materiały dydaktyczne w formie papierowej
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat
Termin zapisu: do 07.05.2018 r.
Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.
Adresaci szkolenia:
pracownicy firm produkujących, dystrybuujących i importerów preparatów kosmetycznych, chemicznych, itp.
dział sprzedaży, dział kreacji produktu, dział marketingu,
handlowcy jak i wszyscy zainteresowani tematem.
Celem szkolenia jest:
- przygotowanie do wejścia na rynek nowoczesny,
- nauczenie jak stworzyć i skutecznie przedstawić ofertę kupcom z sieci handlowych.
Dowiesz się :
Jak przygotować akcje IN-OUT na przykładzie sieci STOKROTKA
Jak przygotować OPE na przykładzie sieci ROSSMANN
Jakie znaczenie ma karton zbiorczy - na przykładzie sieci BIEDRONKA …
Na koniec szkolenia uczestnicy będą w posiadaniu:
Szablonu do tworzenia oferty – właściwie obliczającego marżę,
Kontaktów do składania ofert: Super-Pharm, HeBe, Stokrotka, Jasmin, DR.MAX, Empik, Douglas, Sephora, Carrefour, Kaufland
PROGRAM SZKOLENIA
Przygotowanie oferty IN-OUT – akcji wyprzedażowej
Przygotowanie oferty OPE – obowiązkowy produkt ekspozycyjny
Sformułowanie treści zaproszenia do współpracy (email)
Wsparcie Sellout – propozycja dla sieci handlowych
Sprzedaż internetowa – ONLINE – jak się przygotować
Marketing – za co płacić, a co robić samemu?
Warsztaty: formułowanie oferty i maili do współpracy
Badanie rynku: sprawdzenie udziału rynkowego produktów uczestników szkolenia
CO WIĘCEJ!
Będziemy omawiać warsztatowo przykłady produktów przedstawionych przez uczestników,
a może i właśnie Twój przykład posłuży nam do przeprowadzenia kontaktu „na żywo”
z kupcem z sieci handlowej! Pierwszy krok do złożenia oferty będziesz już miał za sobą!
Każdy z uczestników będzie proszony o zabranie do 5 produktów ze sobą.
PRELEGENT
Tomasz Szacoń
Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.