Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja

Mikrobiologia dla "nie mikrobiologów"
Data rozpoczęcia:
2010-12-08
Data zakończenia:
2010-12-12

 

 
 
Szanowni Państwo,

GxP Pharm zaprasza Osoby Wykwalifikowane, technologów oraz kierowników i pracowników działów: Kontroli Jakości,  Produkcji na szkolenie: Mikrobiologia dla "nie-mikrobiologów"

8 grudnia 2010 roku, Warszawa - Hotel Łazienkowski

Wykładowcy: 

dr Tomasz Zaręba– Kierownik Pracowni Mikrobiologii Ogólnej, Narodowy Instytut Leków

dr Hanna Kruszewska – Zakład Mikrobiologii i Antybiotyków, Narodowy Instytut Leków

 

 

 

Program:  

1. Ogólna charakterystyka drobnoustrojów 

- podstawowe grupy drobnoustrojow

- morfologia

- fizjologia

- metabolizm

- sposoby namnażania się

 2. Wpływ czynników decydujących o możliwości wzrostu/hamowania wzrostu drobnoustrojów

w produktach farmaceutycznych/kosmetycznych

- aktywność wody - krytyczny parametr

- opakowania

- środki konserwujące: działanie, sprawdzanie skuteczności działania

3. Zanieczyszczenia mikrobiologiczne produktów leczniczych.

- zakażenia odlekowe

- najczęstsze zanieczyszczenia mikrobiologiczne 

- wymagania mikrobiologiczne dla produktów leczniczych/kosmetyków

 4. Program higieny jako narzędzie zarządzania jakością mikrobiologiczną

- zagrożenia dla czystości środowiska pracy

-ustalanie wymagań czystości dla produkcji/ kontroli laboratoryjnej

- obieg materiału czystego i brudnego

- nadzrowanie obiegu powietrza

- personel- ubiór, szkolenia, przemieszczanie się

- czyszczenie i dezynfekcja pomieszczeń

- nadzór nad czystością środowiska producki/ laboratorium : program monitorowania, mikrobiologiczne metody kontroli

 5. Przegląd metod identyfikacji i ilościowego oznaczania drobnoustrojów  1

- metody klasyczne

- metody alternatywne

 

  W załączeniu formularz zgłoszeniowy. Termin przyjmowania zgłoszeń: do 2 grudnia 2010 roku.
 
Cena*: 900 PLN
           850 PLN– dla Firm, które korzystały ze szkoleń GxP Pharm
Cena obejmuje wykłady, materiały szkoleniowe (także w formie elektronicznej), certyfikaty, przerwy kawowe, lunch, kolacja, teatr. *Firmom zgłaszających dwie osoby przysługuje 50%-owy rabat w opłacie za drugą osobę.

 

Więcej informacji........

Formularz zgłoszeniowy

Zapraszamy także na szkolenia:

 

 

 

1. "Zarządznie odchyleniami. Działania wyjaśniające"

     24 listopada 2010 roku

2.  "Import/Import równoległy. Rola i zadania Podmiotu odpowiedzialnego oraz QP"

    25 listopada 2010 roku. Wykładowca: Daniel Gralak

3. "Urządzenia produkcyjne, wymagania techniczne, kwalifikacja"

    26 listopada 2010 roku. Wykładowca: Leszek Maliszewski

4. "Przegląd Jakości Produktu - narzędzia wspomagające w PQR, analiza ryzyka wpływu odchyleń na jakość     produktu"    Poznań, 2 grudnia 2010 roku

5. "Koszty jakości - uzasadnione i nieuzasadnione. Możliwość zmniejszenia kosztów"

     Warszawa, 6 grudnia 2010 roku Wykładowcy: Dorota Prokopczyk, Grzegorz Kurzeja

6."Dobra Praktyka Laboratoryjna (GLP)"

    Warszawa, 7 grudnia 2010 roku Wykładowcy: Tomasz Zaręba, Hanna Kruszewska, Jagoda Marczewska

7. Mikrobiologia dla "niemikrobiologów"

    Warszawa, 8 grudnia 2010 roku Wykładowcy: Tomasz Zaręba, Hanna Kruszewska

8. " Problemy technologiczne w produkcji tabletek"

    Poznań, 9 grudnia 2010 roku Wykładowca: Anna Kapuścińska

9. " Umowy kontraktowe"

    Poznań, 10 grudnia 2010 roku Wykładowca: Anna Kapuścińska

10. " Inspekcja wytwórni produktów leczniczych roślinnych w oparciu o nowy Aneks 7 oraz wymagania dla API pochodzenia roślinnego"

    Poznań, 11 grudnia 2010 roku Wykładowcy: Elwira Haak, Lucyna Czajka

11. „Pomieszczenia, ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja - kwalifikacja, badania, monitoring, walidacja”

    Warszawa, 14-15 grudnia 2010 roku

 

 

 

Ponadto w listopadzie zapraszamy na 2-dniową konferencję:

PR w branży farmaceutycznej. Dobra Praktyka w relacjach z mediami *budowanie wizerunku *sytuacje kryzysowe *

Dzięki interaktywnej formule spotkania  będą mieli Państwo możliwość wymiany doświadczeń oraz uzyskania odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące  sytuacji kryzysowych, strategii wizerunkowych i budowania  relacji z mediami

Prelegenci:

Iwona Schymalla, dziennikarka i prezenterka telewizyjna, Dyrektor TVP1.  W telewizji publicznej prowadziła programy o tematyce zdrowotnej, edukacyjnej i poranny magazyn „Kawa czy herbata”. Otrzymała Wiktora Publiczności.

Radunka Cvejić, dyrektor do spraw korporacyjnych  w  firmie Eli Lilly. Przyjechała do Polski z Belgradu, gdzie po ukończeniu studiów ekonomicznych pracowała jako menedżer w firmie farmaceutycznej Galenika. Na początku  lat 90. została jej przedstawicielem w Polsce. Następnie zajmowała stanowiska   menedżerskie w  międzynarodowych koncernach farmaceutycznych (była m.in.  dyrektorem komunikacji zewnętrznej w Astra Zeneca) kończąc jednocześnie studia MBA na University of Ruca w Antwerpii (Belgia). W Eli Lilly pracuje od  początku 2008 roku.

Agnieszka Filas, dziennikarz i specjalista PR. Pracowała dla „Wprost”, „Twojego Stylu” (jako szef działu),”Gali” i „Vivy” (jako wicenaczelna). W roli  PR-owca przygotowała kampanie dla branży farmaceutycznej i spożywczej. Obecnie jest dyrektorem agencji So, PR.

Urszula Gruszko – Szymańska, , prawnik. Odpowiada za doradztwo regulacyjne w zakresie postępowań prowadzonych przed organami związanymi z ochroną zdrowia w  kancelarii  adwokackiej Katarzyna Bondaryk . Doradza klientom z branży farmaceutycznej. Doświadczenie zawodowe zdobywała  jako ekspert w grupach roboczych przy Komisji Europejskiej, Europejskiej Agencji Leków i Radzie UE. Pracowała W Ministerstwie Zdrowia, gdzie współtworzyła prawo farmaceutyczne.

Jacek Czarnecki, dziennikarz Radia Zet. Wcześniej reporter radiowej Trójki. Współpracuje z TVN 24, TVP Info i francuską telewizja TV5 Monde.

Andrzej Rembowski, specjalista ds. PR i e-marketingu, dziennikarz. Właściciel firmy European Communication Group, niezależny konsultant ds.komunikacji w internecie.

Krzysztof Gołata, doktor nauk politycznych, wykładowca w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Podyplomowego Studium Public Relations UE. Wcześniej szef działu ekonomicznego "Wprost", redaktor naczelny miesięcznika "Businessman Magazine" i redaktor naczelny TV Biznes, publicysta "Gazety Giełdy Parkiet."

 

Zapraszamy na dwudniową konferencję poświeconą działaniom promocyjnym i antykryzysowym w branży farmaceutycznej. Wykłady poprowadzą praktycy, renomowani specjaliści z zakresu dziennikarstwa, prawa i komunikacji. Dzięki interaktywnej formule spotkań będą mieli Państwo możliwość wymiany doświadczeń oraz uzyskania odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące  sytuacji kryzysowych, strategii wizerunkowych i budowania  relacji z mediami. Wypromuj markę – zaoszczędzisz na reklamie. Przygotuj się na relacje z mediami i instytucjami w czasie kryzysu – zredukujesz koszty konsekwencji sytuacji kryzysowej. Przestrzeganie Dobrej Praktyki w kontaktach z mediami ma  ogromne znaczenie dla Firmy – wizerunku, zaufania klientów i w konsekwencji sprzedaży. Na naszej konferencji dowiesz się jak media szukają tematu do artykułu, audycji i programu telewizyjnego (to szansa na promocję marki i produktu)  oraz dlaczego z „małego kryzysu” robi się „duży szum medialny” (dowiesz się co zrobić i czego absolutnie należy unikać).

 

Dla kogo: konferencja skierowana  jest do osób odpowiadających w firmie za promocję, jakość produktu i zarządzanie kryzysem. W szczególności: właścicieli firm, dyrektorów generalnych, , dyrektorów ds. jakości, rzeczników prasowych, dyrektorów ds. regulacji prawnych, kierowników działu ds. bezpieczeństwa leków, koordynatorów badań klinicznych, Osób Wykwalifikowanych, product menedżerów, specjalistów PR i marketingu oraz wszystkich zainteresowanych tematyką.

 

Serdecznie zapraszam

 

Dorota Jachnik

 

GxP Pharm Sp. z o.o.
ul. Jesienna 22, 60-185 Skórzewo

Biuro: ul. Św. Marii Magdaleny 6/14
61-861 Poznań
tel/fax:  061 / 853-16-56, 0 503 039 156
 
NIP 778-14-44-266
REGON 300536435
KRS 0000280239
www.gxppharm.pl
e-mail: szkolenia@gxppharm.pl

Newsletter