Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
W leżajskim browarze zarządza się najlepiej
09.01.2009
Browar w Leżajsku jest najlepiej zarządzaną organizacją. Wchodzący w skład Grupy Żywiec producent piwa otrzymał właśnie prestiżowy certyfikat „Excellent Quality Organization”.


„Excellent Quality Organization” przyznany Browarowi w Leżajsku przez Bureau Veritas Certification Polska jest specjalnym tytułem nadawanym na okres jednego roku kalendarzowego organizacjom i firmom, które wykazały się wyjątkowymi osiągnięciami w zakresie jakości, bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz odpowiedzialności społecznej.
Certyfikat „Excellent Quality Organization” można uzyskać jedynie po przeprowadzeniu restrykcyjnej procedury certyfikacyjnej. W całym 3-letnim okresie certyfikacji procedura dopuszcza możliwość wystąpienia tylko jednej niewielkiej niezgodności.
Podstawą przyznania „Excellent Quality Organization” jest pozytywne spełnienie dziesięciu kryteriów opracowanych przez audytorów Bureau Veritas Certification Polska.

Mattheus Dietvorst, Dyrektor Browaru w Leżajsku.

„Wszystkie nasze działania nakierowane są na dobro Konsumentów, którym oferujemy produkty spełniające najwyższe wymagania jakościowe. Tego efektu nie da się osiągnąć bez profesjonalnego zarządzania firmą oraz pełnego zaangażowania wszystkich pracowników. Przyznany certyfikat przez Bureau Veritas Certification potwierdza, że profesjonalizm i jakość muszą nierozłącznie iść w parze” - powiedział Mattheus Dietvorst, Dyrektor Browaru w Leżajsku.


Browar Leżajsk wchodzący w skład Grupy Żywiec szczególnie wysoko oceniono za spełnienie dwóch kryteriów: „analizę danych i zarządzanie na ich podstawie” oraz „realizację działań korygujących”. Pozostałe kryteria selekcji certyfikowanej firmy, które również spełnił Browar w Leżajsku to m. in: dopasowanie procesów i procesowe zarządzanie Organizacją, adekwatność celów jakościowych i wpływ na doskonalenie, bieżąca realizacja działań zapobiegawczych, stały nadzór i monitoring procesów, kosztów, zasobów i rezultatów, skuteczna polityka kadrowa, efektywna ocena satysfakcji Klienta, rzeczywiste i bezpośrednie zaangażowanie Kierownictwa w proces doskonalenia systemu zarządzania.
KOMENTARZE
news

<Maj 2024>

pnwtśrczptsbnd
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Newsletter