Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nowe wcielenie Pillsbury Doughboy
17.06.2004
Współpraca pomiędzy General Mills i Ecolab zaowocowała pomysłem umieszczenia znanego w USA Pillsbury Doughboy, ludzika reklamującego wyroby spożywcze firmy Pillsbury, w nowej roli.
W ten oto sposób Pillsbury Doughboy udzielił swojego wizerunku opakowaniu na płynne, dobrze pieniące się mydło kuchenne.

Ecolab opracował formułę mydła które zostało wzbogacone o zapach świeżych wypieków.

Mydło to rozprowadzane jest po przez wodoodporną pompkę wyprodukowaną przez Airspray International.

KOMENTARZE
news

<Maj 2025>

pnwtśrczptsbnd
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Newsletter