W ten oto sposób Pillsbury Doughboy udzielił swojego wizerunku opakowaniu na płynne, dobrze pieniące się mydło kuchenne. Ecolab opracował formułę mydła które zostało wzbogacone o zapach świeżych wypieków. Mydło to rozprowadzane jest po przez wodoodporną pompkę wyprodukowaną przez Airspray International.
Nowe wcielenie Pillsbury Doughboy
Współpraca pomiędzy General Mills i Ecolab zaowocowała pomysłem umieszczenia znanego w USA Pillsbury Doughboy, ludzika reklamującego wyroby spożywcze firmy Pillsbury, w nowej roli.
W ten oto sposób Pillsbury Doughboy udzielił swojego wizerunku opakowaniu na płynne, dobrze pieniące się mydło kuchenne. Ecolab opracował formułę mydła które zostało wzbogacone o zapach świeżych wypieków. Mydło to rozprowadzane jest po przez wodoodporną pompkę wyprodukowaną przez Airspray International.

KOMENTARZE