Dużym wyzwaniem dla pracowników jest tworzenie coraz to nowszych i atrakcyjnych projektów w coraz to krótszym czasie. Proces projektowania nowych opakowań dostosowany został do błyskawicznego tempa tworzenia ich prototypów, co umożliwia poznanie dokładnego kształtu i rozmiaru opakowania już we wczesnym stadium projektowania.
Porady udzielane przez guru opakowań firmy Estée Lauder - Garrego Korba:
O praktyczności produktu świadczą miniaturowe opakowania.
Poręczność i wartość dobrze uwidaczniają opakowania typu dwa w jednym oraz dodatkowe przedmioty typu torebka czy lusterko które mogą być sprzedane z danym produktem.
Bardziej wyrafinowane urządzenia rozprowadzające np. pompki, ułatwiają precyzyjne dozowanie, podczas gdy ergonomiczne, elastomerowe pojemniki zapewniają wygodny uchwyt.
By zapewnić lepszą atrakcyjność produktowi należy zamienić tradycyjne tubki na tubki typu tottle (opakowanie łączące w sobie cechy butelki i tubki).
Pełna wersja artykułu: "Międzynarodowe trendy w opakowaniach kosmetycznych" - dział "
Artykuły/Opracowania"
KOMENTARZE