Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nivea wybiera flakoniki firmy Gerresheimer
09.06.2005
Zaledwie parę kropelek zmysłowego olejku wystarczy by zwykła kąpiel zmieniła się w coś zupełnie wyjątkowego.
Firma Nivea, zanim wypuściła na rynek swoje nowe produkty - Creme-Ölbad oraz Goldenes Ölbad, zatroszczyła się o to by konsumenci poczuli delikatny dotyk luksusu, zanim zdążą zanurzyć się w aromatycznej, cudownie relaksującej kąpieli. W tym celu Nivea zatrudniła specjalistę w produkcji i projektowaniu szklanych flakoników – firmę Gerresheimer. Tak oto powstał prawdziwy ornament każdej łazienki – szklany flakonik w kształcie kropelki olejku. Widok wzbogacający każdą łazienkę. „ Postanowiliśmy, iż ten projekt powinien wyznaczać nowy kierunek w opakowaniach tego typu,” twierdzi Burkhard Lingenberg, dyrektor ds. PR oraz Marketingu firmy Gerresheimer. Sektor kosmetyków oraz produktów przeznaczonych do pielęgnacji skóry, płynnych dodatków do kąpieli również, znowu otwiera się na szklane opakowania. W przeszłości nie zostały one dość wyeksploatowane. Nowe produkty firmy Nivea nie tylko pielęgnują skórę podczas kąpieli, stanowią również gustowną ozdobę każdej łazienki. Klasyczne, stylizowane szkło z łatwością przyciągnie uwagę i zachwycą każdego. Flakonik wyprodukowany jest z przezroczystego szkła, które idealnie podkreśla głęboki, złocisto – żółty lub niebieskawo – zielony kolor płynu znajdującego się wewnątrz pojemnika. Buteleczka jest raczej płaska, zaokrąglona szerokim łukiem w przedniej części tak, by z łatwością można ją chwycić. Opakowanie to bez problemu zmieści się na wąskiej półce. Lekka asymetryczność nadaje delikatnym rysom flakoniku szczyptę pikanteri: prawa strona ozdobiona jest lekkim wcięciem biegnącym aż po nakrętkę, która swoim kształtem również nie odbiega od myśli przewodniej opakowania.

KOMENTARZE
news

<Styczeń 2026>

pnwtśrczptsbnd
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Newsletter