Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
MLEKOVITA najbardziej wartościową marką mleczarską
11.12.2009
10 grudnia br. MLEKOVITA zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wartościowych marek ogłoszonym przez dziennik Rzeczpospolita. Do rankingu wyselekcjonowano 41 najbardziej wartościowych na polskim rynku marek wśród 330 ocenianych.
W tegorocznym rankingu wartościowych marek pierwsze miejsce otrzymała największa mleczarska grupa kapitałowa w Polsce MLEKOVITA. W klasyfikacji ogólnej MLEKOVITA zajęła 13 pozycję poprawiając tym samym wynik z ubiegłego roku o 4 miejsca. Łączna wartość ocenianych marek wyniosła ok. 58 mld zł.

Grupa MLEKOVITA jest firmą ze 100-procentowym kapitałem polskim. Obecnie to najnowocześniejsza mleczarnia w kraju, o długoletniej tradycji i z ustaloną marką nie tylko na rynku polskim, ale również za granicą.



GK MLEKOVITA tworzą zakłady zajmujące się przetwórstwem i dystrybucją wyrobów mleczarskich: macierzysty w Wysokiem Mazowieckiem, a także w Bielsku Podlaskim, Morągu, Zakopanem, Lubawie i Działdowie i Baranowie oraz magazyny dystrybucyjne w Pieniężnie, Chrzanowie, Kluczborku, Kowalewie Pomorskim, Piasecznie, Wyszkowie, Łodzi, Białymstoku, Jadownikach, Goręczynie i Wolsztynie.
GK MLEKOVITA jest również liderem eksportu wśród przedsiębiorstw branży mleczarskiej. Produkty MLEKOVITY trafiają na rynki całego świata, w tym na najbardziej wymagające: Unii Europejskiej, USA, Japonii. MLEKOVITA od lat zajmuje pierwsze miejsce w prowadzonym przez Agencję Rynku Rolnego Rankingu 10 Największych Eksporterów artykułów mleczarskich oraz jako jedyna firma na rynku polskim otrzymała tytuł Wybitnego Polskiego Eksportera i nagrodę specjalną LIDER POLSKIEGO EKSPORTU w konkursie Wybitny Polski Eksporter organizowanym przez redakcję tygodnika Rynki Zagraniczne.
Konsekwentnie prowadzona polityka rozwoju firmy zadecydowała o tym, że Mlekovita ma obecnie w asortymencie ok. 300 produktów mleczarskich. Produkty z logo MLEKOVITY zdobyły zaufanie i uznanie konsumentów krajowych i zagranicznych. Co trzecia rodzina w Polsce sięga po karton mleka z logo MLEKOVITY, a niemal co piąty Polak kładzie na kanapkę ser wyprodukowany przez mleczarnię. Firma z roku na rok osiąga coraz lepsze wyniki zarówno finansowe, w skupie i przerobie surowca, jak i w efektywności zarządzania. Przekłada się to na systematyczny wzrost wartości marki MLEKOVITA, która jest obecnie najdroższą marką na Podlasiu oraz najdroższą marką produktów mleczarskich w kraju, jak również trzecią marką wśród polskich marek żywnościowych.
Marka MLEKOVITA została wybrana jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrand” na rynku polskim.



źródło: MLEKOVITA
KOMENTARZE
news

<Grudzień 2023>

pnwtśrczptsbnd
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Newsletter