ATP cieszą się rosnącym z każdą kolejną edycją zainteresowaniem zarówno wśród przyszłych pracowników, jak i pracodawców. Liczba odwiedzających je studentów stale rośnie, przekraczając obecne kilkanaście tysięcy osób. Jest to zatem jedno z największych tego typu wydarzeń na skalę ogólnopolską.
Czemu Akademickie Targi Pracy zawdzięczają swój sukces? Jest to dla wielu studentów być może jedyna okazja na zapoznanie się z wymaganiami pracodawców, zorientowanie się na rynku pracy i porównanie obecnych na nim ofert. Targi dają również szansę na odkrycie swoich preferencji zawodowych tym, którzy ciągle jeszcze nie potrafią się zdecydować, jak będzie wyglądać ich przyszła ścieżka zawodowa.
Grono wystawców prezentujących swoje oferty podczas ATP stanowią przedstawiciele różnorodnych sektorów począwszy od finansowego, poprzez IT i usługi, na medycznym i produkcyjnym kończąc. Zatem niezależnie od zainteresowań każdy student będzie miał ogromne szanse na znalezienie odpowiadającej mu oferty.
Sponsorami Akademickich Targów Pracy 2016 są Accenture, ABB, Atos, Barry Callebaut, Ericpol, FABRITY K2, P&G oraz Transition Technologies S.A. Sponsorem głównym została Grupa Tubądzin.
Akademickie Targi Pracy to niezapomniane wydarzenie stanowiące obowiązkowy punkt w kalendarzu każdego studenta poszukującego miejsca, by postawić swoje pierwsze kroki w kierunku przyszłej kariery zawodowej. Wszelkie informacje związane z ATP można znaleźć na stronie www.atp.lodz.pl.
Serdecznie zapraszamy! Biotechnologia.pl obejmuje patronat medialny nad tym wydarzeniem, z chęcią promując tego typu studenckie inicjatywy.
KOMENTARZE