BioCentrum Sp. z o.o.

Strona www: http://www.biocentrum.com.pl

Wyślij zapytanie ofertowe
BioCentrum Sp. z o.o.

O FIRMIE

BioCentrum jest prywatnym przedsiębiorstwem działającym w obszarze biotechnologii. Firma powstała w 2004 roku
i jej misją jest stworzenie dla swoich klientów i partnerów platformy badawczej umożliwiającej przeniesienie innowacyjnych odkryć z poziomu badań podstawowych do etapu badań klinicznych w możliwie najkrótszym czasie.

Laboratoria firmy BioCentrum posiadają akredytację Głównego Inspektora Farmaceutycznego, jak również certyfikat Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (GLP).

BioCentrum posiada w swojej ofercie usługi z zakresu:

• badań przedklinicznych, zawierających kluczowe etapy procesu rozwoju leku, znajdujące zastosowanie w przemyśle farmaceutycznym oraz biofarmaceutycznym;
  • usługi z zakresu chemii białek obejmujące szeroką gamę standardowych i zaawansowanych analiz oraz produkcję i oczyszczanie preparatów białkowych;
  • wysokooczyszczone i wysokoaktywne enzymy, inhibitory oraz inne preparaty aktywne biologicznie;
  • usługi z zakresu chemii analitycznej i analiz fizykochemicznych skierowane do firm z branży farmaceutycznej;
  • badania zgodne z dyrektywą REACH.

Specjaliści BioCentrum mogą się pochwalić wieloletnim stażem pracy u renomowanych wytwórców leków, co zapewnia spełnienie niezwykle wysokich wymagań jakościowych jakie obowiązują branżę farmaceutyczną. Wysoka jakość naszych usług jest gwarantowana systemem zapewnienia jakości certyfikowanym przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.

BioCentrum zatrudnia zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych naukowców – biologów, biotechnologów oraz chemików, którzy posiadają wieloletnie, często międzynarodowe, doświadczenie w przemyśle biotechnologicznym i farmaceutycznym.  Wykorzystując wszechstronne doświadczenie naukowe naszych pracowników, BioCentrum prowadzi prace zlecone oraz usługi naukowo-badawcze w szerokim zakresie zagadnień współczesnej biotechnologii.

BioCentrum intensywnie rozwija swoją działalność, inwestując w najlepszych pracowników, nowy sprzęt i większą przestrzeń laboratoryjną (dotacja z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa przyznana przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka).