Konsumenci nowoczesnego, samoświadomego społeczeństwa pragną produktów stworzonych po to, aby czuli się i wyglądali zdrowo. Badania wykazały, że w przypadku nie tylko nutraceutyków, ale i farmaceutyków, wygląd ma ogromne znaczenie. Leki, podobnie jak kosmetyki, zdecydowanie lepiej radzą sobie na rynku, jeśli mają odpowiednie opakowanie. Merck z dumą prezentuje najświeższe innowacje z dziedziny brand designu, aby sami producenci nie musieli być zbyt ostrożni w tej kwestii. Skoro większość ludzi gotowa jest zapłacić więcej za produkt, który wygląda na godny zaufania, dlaczego by więc nie podnieść stawki i nie używać opakowań, które przynoszą najlepsze wyniki sprzedaży? W końcu 64% klientów postanawia wypróbować nowy produkt, patrząc jedynie na opakowanie.
Recepta na sukces
Większość produktów sprzedawanych w aptekach wygląda prosto i funkcjonalnie – klasyczne kolory, nudny wzór, pospolite opakowanie. W związku z tym, firma Merck przedstawiła nową koncepcję opakowań najwyższej klasy, według której projekt stanowi całość, gdzie wszystko do siebie pasuje – od produktu, poprzez listek z tabletkami, aż do pudełeczka.
Jest kilka sposobów na stworzenie idealnego opakowania. Szczególnym ulubieńcem, który już zawrócił w głowie właścicielom marek, jest efekt wirtualnego wzorowania trójwymiarowego (z ang. Virtual Embossing 3D – VE3D). Jak sama nazwa wskazuje, pigmenty są tak rozmieszczone, aby sprawiać wrażenie trójwymiarowości projektu – efekt wyraźnie widoczny, lecz niemożliwy do potwierdzenia dotykiem. Ten nowatorski pomysł można nawet zastosować na sreberkach listków z lekami.
Kolejną techniką jest innowacyjne ulepszanie odcieni RGB. Efekt końcowy? Paleta barw przewyższająca jakość wydruku cmyk, otwierająca wrota do tworzenia unikalnych stylów, które wyróżniają produkty i zostawiają konkurencję daleko w tyle. Coraz więcej właścicieli marek ulepsza opakowania swoich produktów, aby zachęcić konsumentów do ich zawartości, bo liczy się wysoka jakość – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Skoro 41% konsumentów twierdzi, że kupiłaby produkt ze względu na opakowanie, to mamy kolejny powód, żeby zapewnić naszemu produktowi idealny wygląd pod każdym względem.
Forma i treść
Opakowania leków na receptę, jak i substancji dostępnych bez recepty, muszą spełniać określone wymagania. Powinny być funkcjonalne, higieniczne, a przede wszystkim bezpieczne. Praktyczne i łatwe opakowanie zawsze odniesie sukces, zwłaszcza gdy weźmie się pod uwagę wynikający z doniesień fakt, iż 36% konsumentów zmieniło używany produkt z powodu kłopotów z opakowaniem.
Czy oznacza to więc, że należy poświęcić treść dla formy? Wcale nie. Wygląd ma ogromne znaczenie, a Merck daje gwarancję najwyższej jakości, tak wewnątrz, jak i na zewnątrz. W rzeczywistości wykonany prawidłowo całościowy projekt marki powinien obejmować produkt i opakowanie. Tabletki i kapsułki wyprodukowane z pomocą Candurinu® nie tylko poprawiają wygląd produktu, aby dopasować się do jego oznakowania i obecnej kampanii reklamowej, ale ich osobliwość zmniejsza też ryzyko pomyłki z innymi lekami. Oczywiście pigmenty perłowe Candurin® są dopuszczone do stosowania w produktach spożywczych i lekach oraz są całkowicie bezpieczne do spożycia. Co więcej, unikalna paleta kolorów sprawia, że nielegalna produkcja jest znacząco utrudniona.
Pełnia korzyści
Odpowiednie użycie Candurinu® sprawi, że opakowanie będzie ciekawe oraz innowacyjne. Merck posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, aby przenieść marketing na wyższy poziom. Pomożemy niewielkim wysiłkiem osiągnąć wspaniałe efekty. Tajemnicą jest sposób – nasze sprawdzone i opatentowane rezultaty trudno jest przebić, a jeszcze trudniej skopiować, dzięki czemu nie ma miejsca na imitacje i podróbki. Ty możesz cieszyć się dobrze chronioną marką, a Twoi klienci nie muszą się o nic martwić.
KOMENTARZE