Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Pfizer zmiania politykę reklamową
13.09.2005
Koncern farmaceutyczny Pfizer wprowadza nowe zasady dotyczące działań reklamowych zgodne ze wskazówkami organizacji Pharmaceutical Research and Manufacturers ot America (PhRMA) w USA.


Marketerom zaleca się m.in. większe akcentowanie w komunikacji skutków ubocznych stosowania leków i zachęcanie do konsultacji z lekarzem. Pfizer jako pierwszy zdecydował się na uwzględnienie tych propozycji w swojej polityce reklamowej. W praktyce oznacza to np. umieszczanie 15-sek. informacji o skutkach ubocznych stosowania leku w spocie telewizyjnym.

KOMENTARZE
news

<Październik 2024>

pnwtśrczptsbnd
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
31
1
2
3
Newsletter