Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Grupa Sanofi zaczyna „ćwierkać” po polsku – już prawie tydzień na Twitterze
Grupa Sanofi, jedna z największych w Polsce i na świecie firm farmaceutycznych, w odpowiedzi na wyzwania nowoczesnej komunikacji, uruchomiła polskie konto w serwisie społecznościowym Twitter. Aktywność Grupy od 14 stycznia jest do tej pory skromna – na stronie widnieje kilka tweetów.

Jak podkreśla Monika Chmielewska-Żehaluk, Dyrektor ds. Komunikacji Grupy Sanofi, „Twitter jest narzędziem komunikacji nie stosowanym dotychczas przez branżę farmaceutyczną w Polsce, dlatego tym bardziej cieszymy się, że jako pierwsi na polskim rynku zdecydowaliśmy się uruchomić ten kanał komunikacji z otoczeniem”.

Profil ma charakter korporacyjny i informacyjny. Nie zabraknie na nim również tweetów informujących o tym, co dzieje się w świecie medycyny i farmacji. Po wejściu na profil (twitter.com/SanofiPolska) można znaleźć komunikat, że służy on wymianie informacji na temat Grupy Sanofi – z zaznaczeniem, że nie jest przeznaczony do udzielania porad medycznych bądź prowadzenia medycznej dyskusji dotyczącej preparatów Sanofi. Nie ma także służyć do zgłaszania działań niepożądanych produktów Sanofi ani tym bardziej innych firm – producent przyjmuje zgłoszenia o wystąpieniu lub podejrzeniu działania niepożądanego innymi drogami. Można to zrobić drogą telefoniczną, internetową, pocztą (wypełniając odpowiedni formularz – jako pacjent czy pracownik służby zdrowia), a także faxem.

Czy w ślad za Sanofi pójdą pozostałe koncerny farmaceutyczne i także uruchomią polskie konta na twitterze? Komunikacja z otoczeniem ma kluczowe znaczenie, można więc się spodziewać pojawienia się kolejnych nowych członków w farmaceutycznej społeczności na polskim twitterze.

Źródła

sanofi.pl

KOMENTARZE
Newsletter