Grupa M&M Polska dla branży farmaceutycznej
Polski przedstawiciel międzynarodowego holdingu logistycznego w ramach wdrażanej strategii zarządzania przestrzenią transportową rozwija zestaw usług dla sektora farmaceutycznego.
Zachowanie temperatury w warunkach lotniczych jest możliwe dzięki wykorzystaniu systemu kontenerów chłodniczych Unicooler. Kontenery w wersjach o ładowności 755 Kg oraz 1 650 Kg, chłodzone są za pomocą suchego lodu i posiadają własny system zasilania bateryjnego.
Nowy produkt oferowany jest m.in. w eksporcie do Chińskiej Republiki Ludowej jednemu z największych producentów insuliny w regionie CEE.
Kluczowa w realizacji projektów transportowych na rynku farmaceutycznym jest umiejętność zachowania stałych warunków temperaturowych przewożonych przesyłek. Jest to niezbędne w przypadku łatwo psujących się preparatów farmaceutycznych, gdzie przerwanie zimnego łańcucha dostaw często wiąże się z ryzykiem uszkodzenia cennego ładunku. Rozwiązaniem problemu związanego z podwyższonym ryzykiem jest ścisłe powiązanie ze sobą rozwiązań technologicznych, procedur, sprawdzonych partnerów biznesowych oraz indywidualnej obsługi Klienta na każdym etapie łańcucha dostaw.
Branża farmaceutyczna to rynek, którego obsługa wymaga szczególnego zaangażowania, wiedzy oraz rozwiązań od operatorów logistycznych. Partnerstwo z Lufthansą Cargo w zakresie nowej usługi umożliwi wzajemną wymianę doświadczeń i rozwój usług dla wymagającego rynku farmaceutycznego z korzyścią dla obu spółek. Poszerzenie naszej oferty to początek rozbudowy portfolio naszych produktów o specjalistyczne rozwiązania, wspierające zarządzanie przestrzenią transportową naszych Klientów z różnych branż – komentuje Wojciech Łyżwiński, Dyrektor Zarządzający M&M air sea cargo S.A.
Za nadzór nad procesem z ramienia M&M odpowiadają doświadczeni spedytorzy, posiadający uprawnienia w zakresie transportu towarów niebezpiecznych i łatwo psujących się. Proces realizowany jest w oparciu o zalecenie Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dn. 26 lipca 2002r. Dz. U. z 2002, nr 144, poz. 1216), procedury ISO oraz wymagania jakie spełniać musi Agent Cargo IATA (Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych) realizujący międzynarodowe przewozy lotnicze.
Źródło: informacja prasowa
KOMENTARZE