Vibovit, ikona rodzimej polskiej marki, jest liderem rynkowym w kategorii multiwitamin dla dzieci już nie tylko w Polsce, ale teraz także u naszych sąsiadów – w Czechach i na Słowacji. Sukces marki jest wynikiem połączenia doskonałej, od lat niezmiennej jakości z bagażem wieloletniej tradycji oraz z domieszką profesjonalnej polityki marketingowo-sprzedażowej. W trosce o bezpieczeństwo dzieci, które jest najważniejszym kredo, preparaty nie zawierają konserwantów, laktozy ani glutenu. Występujące w składzie witaminy (niacyna, kwas pantotenowy, cynk, selen, kwas foliowy, witaminy C, B1, B2 i B6) są skomponowane w optymalnych ilościach dla dzieci z poszczególnych grup wiekowych.
Firma na stronie internetowej podkreśla już ponad 40-letni staż swojej aktywności i nie poprzestaje na działaniach typowo zachowawczych wobec swojej ugruntowanej marki. Przeciwnie – rozszerza gamę swojej oferty o nowe produkty, formy, warianty i smaki, dysponując przy tym 35%-owym udziałem na polskim rynku w kategorii multiwitamin dla dzieci. Dzięki temu rodzice mają szeroki wybór suplementów najbardziej odpowiednich dla dziecka na danym etapie jego rozwoju i zgodnie z jego upodobaniami.
Decyzja o wprowadzeniu Vibovitu na rynki europejskie okazała się „strzałem w dziesiątkę”. Produkt przypadł do gustu dzieciom i ich rodzicom m.in. w Belgii, we Włoszech, na Węgrzech, na Słowacji i w Czechach. Polska firma potrzebowała zaledwie 6 miesięcy, żeby stać się liderem w kategorii multiwitamin w Czechach (48,5%) oraz 2 miesięcy, aby powtórzyć sukces na Słowacji (45,6%). W Belgii Vibovit także ma solidną pozycję – 15% w ciągu 5-miesięcznej obecność na tamtejszym rynku. – Vibovit to marka niezwykła, tworzona od podstaw z zamysłem wspierania zdrowia najmłodszych. Teraz podbija świat – kończy Michał Nitka, General Manager Central & Eastern Europe w TEVA.
KOMENTARZE